کد مطلب: ۴۳۸۷۴۲

عبدالناصر همتی در آخرین یادداشت اینستاگرامی‌اش:

بابت کاستی‌ها از مردم عذر می‌خواهم

بابت کاستی‌ها از مردم عذر می‌خواهم

عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی در آخرین یادداشت اینستاگرامی‌اش نوشت: سال ۹۸ سال بسیار سختی برای این نهاد بوده اما به خوبی از طوفان‌ها عبور کردیم.

عبدالناصر همتی در تازه‌ترین یادداشت اینستاگرامی‌اش نوشت: سال ۱۳۹۸، سال بسیار سختی بود. کشورمان به‌صورت ناجوانمردانه و ظالمانه‌ای، آماج شدیدترین طوفان‌های اقتصادی قرار گرفت، که هر کدام برای از هم گسستن و فروپاشى یک اقتصاد کفایت می‌کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تحریمهای خودسرانه و یکجانبه آمریکا، شوک شدید صادرات نفت، اعمال محدودیت شدید در مبادلات بانکی… و در آخر گسترش ویروس کرونا در کشور، بانک مرکزی را در شرایط بسیار دشوارى قرار داد که هم باید ثبات اقتصادی را تامین می‌کرد و هم این شوک‌ها راخنثی می‌کرد.

بانک مرکزی، با کمک همکاران محترم در دولت و حمایت‌های بی‌بدیل همه ارکان کشور تا به امروز این آزمون را با توجه به همه دشواری‌ها و شرایط سخت حاکم، پشت سر گذاشته است.

اتفاقات امروز که در کشورهاى توسعه‌یافته ضربه بسیار سختی به اقتصاد آنها وارد کرده و ضررهاى سنگینی بر مردم و اقتصاد آنها وار دکرده است، گواهی است بر اینکه، بانک مرکزی ایران، در حد توان خود توانسته بسیاری از ضربه‌ها را خنثی و از آسیب شدید به اقتصاد، تا حد زیادی جلوگیری نماید.

همزمان، اصلاحات بسیار مهمی نیز در سیاست‌گذاری اقتصادی کشور، چه در بخش ارز و چه در بخش پول، اتفاق افتاده است که به‌تدریج ثمرات آن آشکار خواهد شد. همکاران من تمام تلاش خود را به‌کار بستند، ولی با این حال، صمیمانه از تک‌تک مردم عزیز بابت تمام کاستی‌ها پوزش می‌خواهم و همزمان نیز از مردم عزیز بابت حمایت‌های خود از بانک مرکزی با تمام وجود تشکر و قدردانی می‌کنم.

امیدوارم سال آینده، سال بهروزی، سلامتی و‌ موفقیت برای تک‌تک مردم عزیز، خصوصا همکاران تلاشگر نظام بانکی، باشد و در سایه توجه همگان به توصیه‌های بهداشتی و رعایت دقیق پروتکل‌های آن، شاهد ریشه‌کن شدن هرچه سریع‌تر ویروس منحوس کرونا باشیم.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.