خبر مهم:

کد مطلب: ۳۸۵۱۸۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پرحجم‌ترین معاملات مسکن در کدام منطقه تهران است؟

پرحجم‌ترین معاملات مسکن در کدام منطقه تهران است؟

منطقه 5 تهران در بهار امسال بیشترین تعداد معامله را داشته، همچنین از ابتدای سال جاری بیشترین معامله این منطقه با هزار و 912 مورد در اردیبهشت ماه انجام شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از ابتدای سال جاری در بین مناطق 22 گانه تهران، بیشترین معامله در هر سه ماهی که سپری شده در منطقه پنج انجام شده است.

بر اساس آمارهای دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی، در فروردین ماه امسال بیشترین معامله در منطقه پنج رخ داده که تعداد آن معادل 538 مبایعه نامه است.

اما در اردیبهشت ماه تعداد معاملات این منطقه رشد 225.3 درصدی داشته، به نحوی که تعداد آن به رقم هزار و 912 معامله رسیده است.

این منطقه در خرداد ماه نیز بیشترین معامله را در خود داشته است.

در خرداد ماه سال جاری 845 معامله با متوسط قیمت 16 میلیون و 672 هزار تومان برای هر متر مربع آپارتمان در منطقه پنج انجام شده است.

تعداد معاملات انجام شده در خرداد ماه نسبت به ماه قبل افت 55.8 درصدی داشته، اما قیمت هر مترمربع آن رشد 5.7 درصدی را تجربه کرده است. همچنین نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد 54.3 درصد کاهش یافته، اما از نظر مبلغ رشد 101.5 درصدی را تجربه کرده است.

اما گران‌ترین خانه در خرداد ماه در منطقه یک معامله شده که قیمت هر متر مربع از آپارتمان در این منطقه معادل 27 میلیون و 573 هزار تومان است که تعداد معاملات آن 213 مبایعه‌نامه است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.