کد مطلب: ۶۵۹۷۲۶

وعده خانه به خانواده‌هایی که چهارقلو دارند

وعده خانه به خانواده‌هایی که چهارقلو دارند

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ۲۶ خانواده دارای چهارقلو که در سال ۱۴۰۰ متولد شده باشند صاحب خانه خواهند شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جزئیات وعده خانه به خانواده‌هایی که چهارقلو دارند چیست؟

به نقل از ایرنا ، انسیه خزعلی روز پنجشنبه در مراسم اهدای واحد مسکونی به دو خانواده چهارقلو در پرند گفت: در راستای فرامین رهبر انقلاب و تاکید رئیس جمهور برای خانه‌دار شدن خانواده‌های بالای سه فرزند اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه در کنار خانواده‌های دارای چندقلو خواهیم بود، افزود: وزیر راه و شهرسازی در خانه‌دار شدن خانواده های چند قلو همراهی بسیار خوبی دارد و نهضت خانه دار شدن خانواده‌های بالای چند فرزند ادامه خواهد داشت.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور خاطرنشان کرد: به خانواده‌هایی که بیش از سه فرزند دارند؛ تسهیلات مناسب و استفاده از ظرفیت سکونتگاهی برای کاهش بار سنگین هزینه‌های اقتصادی خانواده‌ها ارائه می‌شود.

فرماندار شهرستان رباط کریم نیز در این مراسم به حمایت‌های دولت از خانواده‌های چندقلو اشاره کرد و گفت: حمایت از خانواده در فرزندآوری یکی از مهمترین برنامه دولت انقلابی است.

امید احمدی اظهار کرد: شهر جدید پرند می تواند با حمایت وزارت راه و شهرسازی میزبان خانواده ای دارای چندقلو باشد تا شاهد رشد آینده‌سازان کشور باشیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سعید ساشا

    فعلا که فقط دارن وعده میدن. اول که گفتن متری 3 تومن در میاد ولی الان میگن تا 7 تومن چون همه چی گرون شده!!
    بعدش هم فعلا همه فرم ها اسعلام سبز شده و تایید شدیم ولی هنوز پول پیش اولیه رو از ما نخواستن و معلوم نیست چه خبره و کی میسازن و کی تحویل میدن و …
    بعد وعده به مجردها، وعده به سومین فرزند الانم که….

  • ناشناس

    چرا الکی میگید من بچه چهارم ولی هیچ کمکی نمیبینم