کد مطلب: ۵۴۸۵۳۲

درخواست نمایندگان قوه مجریه در شورای نظارت بر صداوسیما:

فرصتی برای پاسخگویی به اتهامات ناروا در مناظره انتخاباتی فراهم شود

فرصتی برای پاسخگویی به اتهامات ناروا در مناظره انتخاباتی فراهم شود

نمایندگان قوه مجریه در شورای نظارت بر صداوسیما در نامه‌ای به رئیس سازمان صداوسیما خواستار اختصاص فرصتی مناسب و در اسرع وقت برای نمایندگان دولت جهت پاسخگویی به اتهامات ناروا و بی‌پایه در نخستین مناظره انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در نامه نمایندگان قوه مجریه در شورای نظارت بر صداوسیما به علی‌عسگری آمده است: متاسفانه در اولین مناظره انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری، بعضی از کاندیداها اتهاماتی علیه دستگاه‌های دولتی و شخص رئیس‌جمهور وارد کردند که نیازمند پاسخگویی و دفاع از حقوق تک‌تک اشخاص حقیقی و حقوقی است که نامی از آنها در جریان این مناظره برده شد.
در این نامه تاکید شده است: بر اساس ماده ۶۴ قانون انتخابات ریاست جمهوری که تاکید دارد اگر ضمن برنامه زنده «مناظره»، هر یک از نامزدها درخصوص سایر اشخاص حقیقی و حقوقی، مطالب توهین‌آمیز یا هتک حرمت و یا مطالب مغایر با قوانین رسمی کشور بیان کند، به میزان مناسب، زمان برای پاسخگویی در نظر گیرد، اینجانبان به عنوان نمایندگان قوه مجریه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما به جد تقاضا داریم به منظور رعایت انصاف و شفاف‌سازی، در اسرع وقت فرصتی برای نمایندگان دولت جهت پاسخگویی به این اتهامات ناروا و بی‌پایه و تنویر افکار عمومی فراهم شود.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرامی تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مگه سال نود و دو به دولت اجازه دفاع داده شد؟ دولتی ها مشکلات را پذیرفتند و شکست هم خوردند. چرا بعضی از آقایان دولتی در این دوره نمی خواهند ضعف ها و مشکل هایشان را بپذیرند؟ خوب بانک مرکزی دست کی بوده؟ درسته الان بعد از تایید صلاحیت کنارش گذاشتن ولی به سبب اختلاف نظر نبوده