کد مطلب: ۳۷۹۸۶۳

تجارت‌نیوز برررسی کرد:

دلار بعد از ماه رمضان پارسال چقدر تغییر کرد؟

دلار بعد از ماه رمضان پارسال چقدر تغییر کرد؟

دلار آمریکا در طول یک هفته بعد از ماه رمضان سال گذشته با رشد بیش از 10 درصدی یعنی افزایش بیش از 700 تومانی در طول یک هفته مواجه شد. آیا نحوه رفتار دلار پس از پایان ماه رمضان سال 97 در سال 98 نیز تکرار می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، هر دلار آمریکا در آخرین روز ماه رمضان سال گذشته در کانال شش هزار تومان بود، اما در روز بعد از تعطیلات عید فطر کار خود را در کانال هفت هزار تومان آغاز کرد.

قیمت دلار در روز 24 خرداد ماه سال گذشته یعنی روز آخر ماه رمضان معادل شش هزار و 769 تومان بود اما روز 27 خرداد ماه که تعطیلات تموم شده بود، وارد کانال هفت هزار تومان بود.

بر اساس داده‌های اقتباس شده از شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز این شاخص ارزی تا پایان هفته اول بعد از تمام شدن ماه رمضان در سال گذشته 737 تومان به قیمت بسته شده آن در ماه رمضان افزوده شد، یعنی از شش هزار و 769 تومان به رقم هفت هزار و 500 تومان روز دوم تیر ماه رسید.

اما در ماه رمضان امسال به جز چند روز ابتدایی آن که دلار به بیشترین حد خود در سال جاری رسید، از روز 21 اردیبهشت ماه روند رو به کاهشی داشته است؛ به نحوی که از حدود 15 هزار و 350 تومان روز 19 اردیبهشت ماه به کانال 13 هزار تومان نزول کرده است.

در روزهای پایانی ماه رمضان امسال، دلار کمی پایین‌تر از میانه کانال 13 هزار تومان نوسان کرد.

دلار در طول یک هفته بعد از ماه رمضان بازدهی 10.8 درصدی را از آن خود کرد، آیا در سال جاری بعد از ماه رمضان دلار با افزایش قیمت مواجه می‌شود؟

هفته بعد از رمضان

دلار در یک هفته بعد از ماه رمضان سال 97 بازدهی بیش از 10 درصدی داشته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.