کد مطلب: ۴۱۵۶۴۶

بنزین تک نرخی نمی‌شود / به دنبال قطع اینترنت جهانی نیستیم

بنزین تک نرخی نمی‌شود  / به دنبال قطع اینترنت جهانی نیستیم

سخنگوی دولت در رابطه با صحبت های اخیر رئیس جمهور در مورد بهره‌مندی از بستر اینترنت، اظهار کرد: بنای دولت جزیره کردن ایران در دنیا نیست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علی ربیعی، سخنگوی دولت، در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در رابطه با صحبت های اخیر رئیس جمهور در مورد بهره‌مندی از بستر اینترنت ، اظهار کرد: بنای دولت جزیره کردن ایران در دنیا نیست. اگر رئیس جمهور تاکید کردند ما نیازمند اینترنت ملی در شرایط بحران هستیم، ما به دنبال قطع اینترنت جهانی و جزیره کردن خود در جهان نیستیم.

ربیعی در رابطه با بازداشت علی اصغر پیوندی، رییس هلال احمر، گفت: در مورد بازداشت و استعفای دکتر پیوندی فرآیند استعفا باید به تایید رییس جمهور برسد که هنوز نرسیده است و هماهنگی‌های قضایی هم برای بازداشت وی صورت نگرفته و امیدواریم حقوق شهروندی رعایت شود. مقامات قضایی هنوز در مورد وی و بازداشت و اتهامات وی اطلاعاتی را در اختیار دولت قرار ندادند.

وی در پاسخ به این سوال که شایعاتی مطرح است که شما با حفظ سمت قرار است جایگزین رئیس سارمان هلال احمر شوید، آیا صحت دارد؟ بیان کرد: فکر می‌کنم شما می‌خواهید مرا از خودتان دور کنید. خیر چنین پیشنهادی نشده و شایعه است. ما نیاز به حرف زدن داریم. ما کسری حرف زدن درست و خارج کردن مردم از ناامیدی داریم.

سخنگوی دولت در مورد اظهارنظر درباره تک نرخی کردن بنزین تاکید کرد: نظری داده شده و ما شنیدیم اما اینکه نظر فردی بوده یا نظر جمعی اطلاعی نداریم. هنوز در این زمینه با دولت صحبت نشده است.

وی در رابطه با صحبت‌های جهانگیری در مورد اقتصاد کشور در زمان تحریم‌ها، عنوان کرد: دولت مصلحت ندیده است در مورد فشارهای تحریم و اثراتش زیاد صحبت کنیم. خیلی موارد دولت می‌توانست اثرات تحریم‌ها را تشریح کند و خود را از زیر بار تهمت‌ها بیرون بیاورد اما به دلیل مصلحت‌سنجی ملی و ملاحاظات حرفی نزده اما متاسفانه جناح‌بندی‌های سیاسی ایجاد کردند و لذت می‌برند که دولت بخاطر تحریم‌ها در مضیقه است. شما اگر بودید با این تحریم‌ها و فشارها چه می‌کردید؟ آیا کارنامه بهتری داشتید؟

سخنگوی دولت افزود: ما دائما از مقاومت حرف زدیم و آقای جهانگیری ذره‌ای از واقعیت را بیان کرده و تاکید داشته که این تحریم‌ها وجود دارد و نمی‌توان آن را انکار کرد اما گفتند که ما مقاومت خواهیم کرد. نمی‌دانم چرا عده‌ای بی‌محابا به این اظهارات حمله کردند و آن را علامت به بیگانگان دادن تلقی کردند که قطعا روش درستی نیست.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آیینه