کد مطلب: ۷۴۶۱۹۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آپارتمان های ۸۰ میلیارد تومانی در مناطق پرطرفدار تهران!

آپارتمان های 80 میلیارد تومانی در مناطق پرطرفدار تهران!

مناطق 5، 10 و 2 مشابه با ماه‌های پیش در گزارش آذرماه بانک مرکزی پرطرفدارترین مناطق تهران بوده‌اند. اما ارزانترین و گرانترین آگهی‌های فروش آپارتمان در این مناطق چه مبالغی هستند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس گزارش بانک مرکزی که هر ماه از تحولات بازار مسکن تهران منتشر می‌شود مناطق 5، 10 و 2 به ترتیب جزو پرطرفداترین مناطق در این کلانشهر هستند.

طبق گزارش آذرماه نیز منطقه پنج با حدود هزار و 500 معامله پرطرفدارترین منطقه بوده، اما قیمت‌ آپارتمان در این مناطق در چه محدوده‌ای است؟

بررسی قیمت آپارتمان در منطقه 5

اصلی‌ترین محله‌ها در منطقه پنج، صادقیه، پونک، جنت‌آباد و اکباتان هستند. آگهی‌های ثبت‌شده برای منطقه نشان می‌دهد ارزان‌ترین آپارتمان‌ها حدود دو میلیارد تومان قیمت دارد.

ارزان‌ترین آگهی 45 متری و به قیمت یک میلیارد و 800 میلیون تومان به فروش گذاشته شده است. گرانترین آگهی هم 20 میلیارد تومان و متراژ آن 210 متر است. اما به طور کلی اغلب آگهی‌ها قیمتی بین سه میلیارد و 500 میلیون و هشت میلیارد تومان دارند.

بررسی قیمت آپارتمان در منطقه 10

شناخته شده‌ترین محله‌ها در منطقه 10 سلسبیل، آذربایجان و زنجان هستند. ارزانترین آگهی‌ در این بخش یک میلیارد و 690 میلیون تومان با 36 متر و گرانترین آن متعلق به یک آپارتمان پنج میلیارد و 550 میلیون تومانی است. اغلب آگهی‌ها هم قیمتی بین دو تا سه میلیارد تومان دارد.

بررسی قیمت آپارتمان در منطقه 2

سعادت‌آباد، مرزداران و شهرک غرب اصلی‌ترین محله‌ها در منطقه دو هستند. پایین‌ترین قیمت برای آگهی این منطقه در سعادت‌آباد واقع شده، 32 متر دارد و قیمت آن دو میلیارد و 500 میلیون تومان ثبت شده است.

گرانترین آگهی آن هم 80 میلیارد تومان و متراژ آن بالاست؛ 825 متر! قیمت در اغلب آگهی‌های این منطقه بین هشت تا 17 میلیارد تومان ثبت شده است.

مسکن 1

قیمت آپارتمان در مناطق پرطرفدار تهران

آمار افزایش معاملات در آذرماه

تعداد معاملات در منطقه پنج، آبان‌ماه سال جاری هزار و 137 عدد بوده و در آذرماه به هزار و 532 عدد رسیده است. در منطقه 10 نیز تعداد معاملات 740 عدد بوده و تا 958 عدد رشد داشته است؛ این افزایش در منطقه دو 718 عدد بوده و به عدد 943 رسیده است. بنابراین در منطقه پنج 34/7 درصد، در منطقه 10، معادل 29/5 درصد و در منطقه دو 31/3 درصد افزایش تعداد معاملات دیده می‌شود.

به طور کلی تعداد معاملات در گزارش آبان‌ماه صعودی بوده، اما در بعضی مناطق مطابق با این آمار افزایشی وجود نداشته است.

آخرین اخبار حوزه مسکن را در صفحه اخبار مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • منصوری از صفادشت

    لطفآ این قیمتهای نجومی را در بین مردم جا نیاندازد ،به فکر مستآجرین و جوانان هم باشید به نظر بنده تهران با این آلودگی هوا و ترافیک و آلودگی هوا متری ده میلیون تومان هم برایش زیاد و گران است .

    • ناشناس

      آفرین

  • یک بانوی شهروند

    سلام ، آیا فاز 11 پردیس منطقه چند تهران است ؟ و قیمت آن متری چند است؟ مترو آن کی راه می افتد؟ با طرفداران زیاد و هوای پاک و عالی دارد !!! از قیمتهایش بی اطلاع هستیم . لطف چند گزارش در این مورد بهمون بدهید. سپاس