خبر فوری:

کد مطلب: ۵۷۹۱۵۷

گزارش تجارت‌نیوز از قیمت امروز خودرو

تغییرات جدید در بازار خودرو / پراید ارزان شد

تغییرات جدید در بازار خودرو / پراید ارزان شد

قیمت خودروهای داخلی در بازار هفته گذشته با نوسان قیمت همراه بود اما هفته را تعدادی از خودروها با کاهش قیمت نسبت به آغاز هفته گذراندند. قیمت پراید ۱۱۱ در شنبه هفته گذشته ۱۵۵ میلیون تومان اما در بازار روز جمعه ۱۵۳ میلیون تومان ثبت شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت خودروهای داخلی در بازار هفته دوم شهریور با با نوسان قیمت همراه بود و تعدادی از خودروها با افزایش قیمت و تعدادی از خودروها با کاهش قیمت همراه بودند. بخی از خودروها همچون پراید عملکرد کاهشی را ثبت کردند و پعضی از خودروها همچون ۲۰۶ تیپ دو افزایش قیمت را ثبت کردند.

عملکرد خودروها در هفته گذشته چگونه بود؟

قیمت خودرو داخلی پراید ۱۱۱ در هفته گذشته با کاهش قیمت همراه بود و به ۱۵۳ میلیون تومان رسید. در مقابل پژو ۲۰۶ تیپ دو در شنبه هفته گذشته با قیمت ۲۵۱ میلیون تومان و در جمعه ۱۹ شهریور با قیمت ۲۵۳ میلیون تومان معامله شد.

۲۰۶ تیپ پنج در هفته گذشته با افزایش قیمت زیادی همراه بود در در نهایت از قیمت ۲۹۷ میلیون تومان به قیمت ۳۰۴ میلیون تومان رسیده است. در مقابل پژو پارس LX در هفته گذشته با کاهش قیمت همراه بود و شنبه گذشته با قیمت ۳۰۷ میلیون تومان و جمعه ۱۹ شهریور با قیمت ۲۹۴ میلیون تومان ثبت شد.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر قیمتی نسبت به هفته گذشته همچنان با قیمت ۵۷۰ میلیون تومان معامله می‌شود. دنا پلاس اتوماتیک در روز جمعه افزایش قیمت را ثبت کرده است.

21 page 0001 1

آخرین اخبار بازار خودرو را در صفحه خودرو تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • عادل2030

    تجارت نیوز معلومه چیزی بهت رسیده اینجوری براشون تبلیغ میکنی خیلی ارزان شده

  • ناشناس

    تورو به خدا نخرین ماشینا دارن میان پایین جون عزیزاتون نخرین تا ارزون شن بابا مرزا باز شدن دارن ماشین واردمیکنن

  • ناشناس

    ماشین نخرید ما کار گرا از دست شما سرمایه دارا اون دنیا شکایت داریم

  • ناشناس

    من می خوام یه پیکان مدل ۸۰بخرم ولی سالمشو گیر نمی یارم قیمتها خیلی بالاست ونمی تونم .ببین کارم به کجا رسیده که باید از پیکان که خیلی ازش بدم میاد از نا چاری دنبال خریدنش باشم

  • ناشناس

    خجالت نمی کشید این ارزونی هست ده میلیون بیست میلیون افزایش می دهید یک میلیون میارید پایین مگید ارزون شده. خداوند خیر از خانوادتون نبیمید الهی

  • ناشناس

    الان ۱۵۵ ارزونه.
    بابا من جون با ۳۳ سال سن هنو مجردم
    خدا باعث و بانیشو لعنت کنه