کد مطلب: ۵۷۷۸۴۱

کاهش قیمت دلار در بازار امروز ۱۵ شهریور

کاهش قیمت دلار در بازار امروز ۱۵ شهریور

قیمت دلار در بازار امروز روند کاهشی را ثبت کرد. در صرافی ملی و بازار متشکل ارزی نرخ ارز با روند نزولی همراه بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار آزاد امروز با کاهش به ۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان رسید و با کمی نوسان با قیمت ۲۷۰۵۰ تومان هم معامله شد.

نرخ ارز در صرافی ملی با کمی کاهش به ۲۶ هزار و ۶۸۶ تومان رسید و قیمت خرید دلار در صرافی ملی ۲۶۱۵۸ تومان اعلام شد.

قیمت دلار در بازار متشکل ارزی بر خلاف بازار دیروز که نسبت به روز شنبه افزایشی بود با کاهش قیمت همراه شد و به قیمت ۲۶ هزار و ۳۸۳ تومان رسید.

دلار روز یک شنبه نتوانست بالای محدوده ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومانی تثبیت شود. این موضوع موجب شد که برخی از معامله گران احتمال برگشت قیمت اسکناس آمریکایی به سوی حمایت ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان را مطرح کنند. در یک هفته اخیر، بازار هر زمان به نزدیکی محدوده ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده، با فشار فروش مواجه شده است و به سوی مرز ۲۷ یا حمایت ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومانی حرکت کرده است. بخشی از معامله گران انتظار دارند که این سناریو در روز جاری تکرار شود.

با این حال، بیشتر این افراد معتقدند که در صورتی که افت دلار به زیر حمایت ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان ادامه پیدا نکند، این ارز با سرعت زیادی به سوی مقاومت های بالاتر از ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان حمله خواهد کرد. در واقع این گروه باور دارند، بازار در صورتی که حمایت ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان را نشکند، آخرین برگشت کاهشی خود را تجربه کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چه نظری قیمتها که دست دولت نیست سوداگران مرگ هستند که اقتصاد دست انهاست چگونه است که سلطانهای دلار هزاران هزارمیلیلرد تومان سرمایه دارند هرچه ندانی راحتری

  • عباس

    مردمو مسخره کردن ۲۷ بعدش ۲۶۸۰۰ چه فرقی داره ۲۰ تومن کن بگیم پایین اومده بالا بردنی هر روز ،۵۰۰،۱۰۰۰ بالا میبرید پایین آوردن ۱۰۰ تومن ۲۰۰ تومن درست حسابی پایین بیار بنفع مردم باشه ارزون بشه اجناس این پایین اومدن بدرد مردم نمیخوره بدرد بازار گرمی و سیاست خودتون میخوره که ثروتمند شید خودرو ۵۰ میلیون گرون شده ارزون شدنی ۱ میلیون دو میلیون نشد که بفکر خودتون باشید خودرو سازها ماشین های بی کیفیتنو احتکار نکنید بدید بازار ارزون شه دلال بازی بسته تا کی مردم دیگه پول ندارن به اندازه کافی گرون کردید

  • محمد

    سلام
    من پارسال طلا گرمی ۱۳۸۰ طلای لوکس خریدم .
    وامسال قیمت طلا تا ۸۰۰ هزار آمد وتا شد یک میلون مقداری زیر قیمت فروختم ولی مابقی اش را برای حفظ ارزش پولی ام. نگه داشته ام . وتا طبق تورم قیمتش بالا نرود . یک سوتش را دیگه نمی فرو شم . چونکه پول پیش خانه ام را دادم طلا و تا هر چند سال دیگه بالا نرود نگه می دارم . طلا در دراز مدت قیمتش بالا می رود . از آنهایی که سر رشته دارند بپرسید. هر کس بخواهد سود کند باید در دراز مدت طلا بفروشد .
    نه تا ۱۰۰هزار پایین وبالا کردبفروشه. هر چیزی را نگه داری در دراز مدت پول خوبی می کنه یعنی حفظ ارزش
    پولتان . با تشکر از تجارت نیوز.

    • م

      شما یک وطن فروش هستین