کد مطلب: ۵۷۹۷۱۷

دلار کانال ۲۷ هزار تومان را از دست داد / قیمت دلار امروز ۲۲ شهریور چقدر شد؟

دلار کانال ۲۷ هزار تومان را از دست داد / قیمت دلار امروز ۲۲ شهریور چقدر شد؟

قیمت دلار در بازار آزاد امروز با نوسان همراه بود و برای ساعاتی کانال ۲۷ هزار تومان را از دست داد اما دوباره با کانال ۲۷ هزار تومان برگشت و با نرخ ۲۷ هزار تومان معامله می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار آزاد امروز با روند کاهشی همراه بود و به مرز ۲۷ هزار تومان رسید و برای دقایقی به کانال ۲۶ هزار تومان هم نزول کرد اما دوباره به قیمت ۲۷ هزار تومان رسید.

قیمت دلار در صرافی ملی امروز ۲۲ شهریور با کاهش ۲۰۰ تومانی همراه بود و به نرخ ۲۶ هزار و ۶۲۳ تومان رسید.

نرخ ارز در بازار متشکل ارزی ۲۶ هزار و ۱۹۴ تومان قیمت خورد که نسبت به دیروز روند کاهشی داشته است.

مهمترین خبر امروز برای بازارها / جزئیات توافق هسته‌ای موقت با آژانس

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بازگشت به وین گفت که توافق با ایران طولانی‌مدت نیست. ما از تمام تاسیسات هسته‌ای ایران بازرسی خواهیم کرد و تمام تجهیزات نظارتی معیوب را تعویض می‌کنیم. به جایگزینی دوربین‌های شکسته شده و خراب شده در کارخانه کرج خواهیم پرداخت و سرویس دیگر دوربین‌ها به زودی و طی روزهای آینده صورت خواهد گرفت.

وی گفته است: نیازی به صدور قطعنامه نیست، موفق شدیم تا فوری‌ترین موضوع را که از دست دادن قریب‌الوقوع اطلاعات بود که تا دیروز با آن مواجه بودیم را برطرف کنیم. توافق حاصل شده با ایران طولانی‌مدت نیست و امکان تعیین مدت برای آن وجود ندارد.(تسنیم)

در همین مورد نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین نیز گفت: مدیر کل آژانس و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران بر سر سرویس تجهیزات تصویربرداری آژانس در تاسیسات هسته‌ای ایران توافق کردند. این یک موضوع فنی اما بسیار مهم است. به آژانس کمک خواهد کرد همچنان از برنامه هسته‌ای ایران مطلع باشد. همچنین برای ایران هم به همان اندازه اهمیت دارد، از این نظر که می‌تواند مانع گمانه‌زنی‌های بی‌اساس شود.(ایسنا)

آخرین نرخ ارز را در صفحه قیمت دلار دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام انشالله که دلار بیاد پایین مردم ما دوباره به همان رواله اول بیاد