کد مطلب: ۵۸۰۴۶۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سیگنال اروپا برای قیمت دلار تهران / تهدید جدید در بازار ارز

سیگنال اروپا برای قیمت دلار تهران / تهدید جدید در بازار ارز

قیمت دلار بار دیگر ارزان شد و با کاهش ۳۰۰ تومانی در روز چهارشنبه به ۲۷۳۵۰ تومان رسید. اما سیگنال‌های نااطمینانی در این بازار همچنان قابل مشاهده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار بار دیگر ارزان شد و با کاهش ۳۰۰ تومانی در روز چهارشنبه به ۲۷۳۵۰ تومان رسید. اما سیگنال‌های نااطمینانی در این بازار همچنان قابل مشاهده است.

روز گذشته اروپا اعلام کرد که ایران تولید اورانیوم با درصد بالا را متوقف کند. در بیانیه تروئیکای اروپایی در شورای حکام عنوان شده است: ایران هیچ دلیل موجه غیرنظامی برای چنین فعالیت‌هایی که دانش مورد نیاز برای استفاده در ساخت سلاح هسته‌ای را در اختیارش قرار می‌دهد، ندارد. ایران باید فورا تولید فلز اورانیوم را متوقف کند. ایران همچنین بعد از نشست گذشته شورای حکام سرعت تولید اورانیوم با درصد خلوص بالا را دو برابر کرده است. ما امیدواریم که شورای حکام بتواند به طور هماهنگ و متحد از ایران بخواهد که فورا تولید اورانیوم با درصد غنای بالا را متوقف کند. (تسنیم)

علاوه بر این، یورونیوز هم گزارش داده، همزمان با برگزاری نشست شورای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و سه روز پس از سفر رافائل گروسی به تهران، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران می‌گوید: دوربین‌های برجامی آژانس دیگر فعال نیستند. محمد اسلامی پس از حضور در کمیسیون امنیت ملی مجلس گفته است: افزون بر تعهداتی که طبق پادمان بر عهده ایران است و باید شفاف‌سازی را انجام دهد، تعدادی دوربین متاثر از برجام نصف شده بود اما طرف‌های مقابل به تعهدات خود عمل نکردند، از این رو دیگر ضرورت نداشت آن دوربین‌ها وجود داشته باشد.

با این روند به نظر می‌رسد همچنان سیگنال‌های حاوی نااطمینانی در بازار ارز وجود دارد و نمی‌توان چندان امیدوار بود که روند نزولی به شکل مستمر ادامه پیدا کند. اما آیا بازار ارز طبق انتظار عمل خواهد کرد؟

آخرین نرخ ارز را در صفحه قیمت دلار دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دلال دلار سفارش این مطلب رو داده؟

  • ایران

    پس با این شرایط امروز دلار از دوباره صعودی میشه

  • ناشناس

    شما نمایندگی اتحادیه اروپا توو ایرانی؟

  • ناشناس

    پائین آمدن نرخ ارز باید از قدرت اقتصادی داخل کشور صورت بگیرد والا نرخ ارزی که به حرف فلان کشور اروپایی بستگی داشته ارزشی ندارد

    • ناشناس

      احسنت
      کاملا موافقم

  • ناشناس

    بنظرم ماصلح خوبی درپیش داریم و همچنین برخی بازارها ازدست دلال جماعت خارج خاهدشدهمچنین در بدترین شرایط امیدوارکنندست

  • حسین

    باسلام و احترام باید پایین آمدن ارز از قدرت اقتصادی داخلی همان کشور صورت بگیرد والا با حرف زدن آژانس ونمیدونم فلان آمریکایی اروپایی کاملا اشتباه است

  • ناشناس

    آیا دلار روز شنبه چند خوا هد شد

  • ناشناس

    شخاصی که از کاهش نرخ دلار وحشت دارند دلالان هستند.

  • . Yudhdudvvd

    مسخرست