کد مطلب: ۵۱۲۴۷۷

اولین سیگنال‌های ارزی جو بایدن!

اولین سیگنال‌های ارزی جو بایدن!

رئیس جمهور آمریکا در اولین روزهای کاری خود از دو موضوع مهم صحبت کرده که احتمالا این دو اظهارنظر برای فعالان بازار ارز ایران مهم باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس جمهور آمریکا در اولین روزهای کاری خود از دو موضوع مهم صحبت کرده که احتمالا این دو اظهارنظر برای فعالان بازار ارز ایران مهم باشد.

رئیس جمهوری آمریکا در بازدید از وزارت خارجه گفت آمریکا و دیپلماسی بازگشته است. او در سخنرانی خود گفت که قصد دارد فرمان اجرایی لغو ممنوعیت ورود مسلمانان به کشور را امضا کند.(ایرنا)

علاوه بر این خبر، جو بایدن اعلام کرد که ایالات متحده در حال پایان دادن به حمایت خود از حملات سنگین نظامی پنج ساله به رهبری عربستان سعودی در یمن است . وی این تصمیم را بخشی از تأکید آمریکا بر دیپلماسی، دموکراسی و حقوق انسانی دانست.(شفقنا)

با این حال دو خبر که حاوی سیگنال کاهش نااطمینانی در بازار ارز است به نظر می‌رسد فعالان بازار ارز انتظار کاهش قیمت را جدی‌تر بگیرند. اگر در ادامه همین روند، اخبار حاکی از کاهش تحریم‌ها و اختلافات در منطقه باشد احتمالا میزان اثرپذیری قیمت دلار بازار داخلی بیشتر شود.

در همین حال روز پنجشنبه افت دلار ادامه یافته بود و این ارز با ۴۰ تومان افت به بهای ۲۳ هزار و ۹۴۰ تومان رسیده بود.

آخرین نرخ ارز را در صفحه قیمت دلار دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    حال کردم با شروط سه گانه جو بایدن برای تخفیف تحریمها ، لا مذهب حرفه ای فشار رو کاهش میده نفس ایران رو گرفته نمیذاره دست دولت ایران پولی بشه که این پولها رو خرج نیروهای نیابتی خودش تو منطقه بکنه ومثل همیشه ملتش رو زیر فشار اقتصادی له بکنه ،آزادی پولها تحت کنترل شدید بین المللی ومتحدان آمریکا
    ایول ?بایدن دوستت داریم?بادولت ایران باید فقط با همین فرمون پیش رفت وگرنه کل ثروت ملت ایران خرج کشورهای همسایه میشه وچیزی ازسهم نفت گیر فرزندانمان نمیاد وزندگی آینده شون مثل همین حالا به فنا میره. دمت گرم جوبایدن?

    • ناشناس

      به جاش پول میاره تو جیب دلالان بین المللی و داخلی در هر صورت فرقی به حال ملت نداره

  • ناشناس

    7دلار بید ۱۰۰۰۰ریال باسد

  • ناشناس

    به بایدن دل خوش نکنید .از تاریخ درس بگیرید.ببایدن اگر میخواست کاری بکنه یک قرار ملاقات خودش با روحانی یا وزیرش با ظریف میگذاشت تا سر حرف با بشه .بهترین کار اینه که به طرف پنجره های باز برویم اگر هم در آینده این شد فبها.

  • ناشناس

    بزک نمیر بهار میاد کنبوزه با خیار میاد.

  • ناشناس

    کل اقتصاد ایران به دلار یورو وابسته است.اگریک دلار ارزشش به هزار تومان برسد.بازارایران قیمت هارا مثل دلار30هزارتومان ثابت نگه میدارد.اما اگر دلار صدریال بالا برودبازاریها،قیمت هرجنسی را100,هزار تومان افزایش می‌دهند.بازارایران.برای اینکه جنس راگرون بفروشد می‌گویند.دلار رفت بالا،دلاررفت بالا.اما اگر دلار پایین بیاید.بازمی فرمایند.مااون موقع بادلار قدیم خریدیم.خلاصه همیشه بازاری‌ها برای گرون کردن صد دلیل دارند.همیشه پست فطرت بودن ذات خودشان رانشان می دهند.همیشه هم ازرکود و نبود مشتری و کسادی بازار حرف می زنند.ملت هم هیچوقت از خواب بیدار نمیشه.

  • ناشناس

    ۴۰ تومان کاهش ارزش داشت؟ که آبروی سایت خودتان را ببرید ، لطفا به فکر آبروی سایت تان باشید

  • ناشناس

    راه نجات مملکت دوتا چیزه،پایین آووردن نرخ ارز
    و برخورد جدی و قاطع با هرگونه تخلف،چه پدیده زمین خواری،چه گرون فروشی در سطح کارخانه وو بازار

  • ناشناس

    چرا الکی جو میدی تجارت نیوز

  • محمد

    سلام، همه میهن خود را دوست دارند آنچه رنج آور هست نظر ملت در تصمیم گیری های کلان هیچ ارزشی نداره ، نه درصد منابع دنیا در ایران هست در حالیکه جمعیت ایران یک در صد جمعیت دنیاست و این وضعیت در شآن ملت بزرگ ما نیست اشکال کار کجاست. چرا اقتصاد ما اینقدر دچار بحران هست که هر دقیقه و ساعت قیمت ارز و سکه و طلا بالا و پایین میشه و ثبات ندارم مردم چکار کنند با این وضعیت

  • ناشناس

    راه حل اقتصاد تنها و تنها تلاش و کوشش در راستای کسب دانش و مهارت در جهت ایجاد فناوریهای نو و نیز تبدیل فناوریها به تولید کالا یا خدمات و نیز خلق نواوری در فناوریهای موجود با استفاده از دانش و مهارت و هوش و استعداد تحصیلکردگان واقعی نه کیلویی در راستای کسب سهم بیشتری از بازارهای بین المللی است لازمه این مسیر فراهم کردن بستر فکری و فرهنگی جامعه تغییر ارزشها از منفعت طلبی شخصی صرف به سمت منفعت طلبی جمعی تلاش و کوشش با در نظر گرفتن حمایت از افراد و گروههای ضعیف تر در نظر گرفتن این مطلب که دنیا تمام آنچه ما فکر می کنیم نیست و آخرتی هم در کار است و اصل تلاش و کوشش در راستای آبادی دنیا و و و آخرت است و نه فقط دنیا، اینکه نشستیم کیلویی مدرک گرفتیم کیلویی بدون انجام کار و تلاش سودمند و خلق نواوری و فناوری و تولید کالا و خدمات رقابتپذیر در دنیا، فقط و فقط با راحت طلبی و بدون همت و تلاش و بدون دغدغه و زحمت و حرص و جوش خوردن مناظریم با هزار من توقع دیگران برایمان بهشت موعود بسازند هیچ و هیچ وقت و در هیچ جای کره خاکی این اتفاق نمی افتد کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من و اگر غیر از این فکر می کنین سخت در اشتباهین