کد مطلب: ۶۵۶۷۹۴

قیمت قبر چقدر افزایش یافت؟/ ماجرای قبرهای لوکس چیست؟

قیمت قبر چقدر افزایش یافت؟/ ماجرای قبرهای لوکس چیست؟

قیمت قبر که هر سال با ۲۵ درصد افزایش مواجه می‌شد، امسال شیب ملایم‌تری داشت و در فازهای ۱ و ۲ با نرخ‌های رشد کمتری عرضه می‌شود. این در حالی است برخی شنیده‌ها از ساخت قبور لوکس در برخی آرامستان‌ها تهران حکایت دارد. آیا ماجرای قبرهای لوکس واقعیت دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از فارس، بحث‌های مختلفی درباره قیمت قبر در بهشت زهرا مطرح می‌شود. عده‌ای خبر از خانه‌های لوکس و خاص در گورستان تهرانی‌ها می‌دهند.

معاون مجتمع عروجیان سازمان بهشت زهرا (س) تهران گفت: در سنوات گذشته در سه ناحیه با ۲۵ درصد افزایش واگذار می‌شد. اما امسال برای رعایت حال هم‌وطنان، این افزایش با شیبی ملایم‌تر اتفاق افتاد. در ناحیه یک، با ۱۰ درصد افزایش، در ناحیه دو با ۲۰ درصد و در ناحیه سه با ۲۵ درصد افزایش رو به رو بود. خدمات نیز با ۲۵ درصد افزایش قیمت به مردم شریف و داغ‌دار واگذار می‌شود.

قبر لوکس نداریم

روح‌ا… محسنی درباره برخی حواشی درباره خرید خانه ابدی توضیح داد: قیمت قبر تابع تصمیمات شورای اسلامی شهر تهران است. خانه ابدی لوکس و خاصی در این سازمان وجود ندارد و در هر سه ناحیه این سازمان، خانه‌های ابدی یکسان هستند.

قیمت قبر در بهشت زهرا چند؟

این مقام مسئول در سازمان بهشت زهرا درباره قیمت قبر تشریح کرد: سال گذشته در قطعه یک تا ۱۱۲ قیمت هر خانه ابدی ۲۵ میلیون تومان بود که امروز ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. در ناحیه دو که از قطعه ۲۰۰ تا ۲۵۸ هست، هر طبقه ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و در ناحیه سه که از قطعه ۳۰۰ تا ۳۲۸ هست، هر طبقه خانه ابدی حدود هشت میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

بر اساس اعلام او در ناحیه سه قطعات عمومی وچود دارد که برای رعایت حال شهروندان است. یک طبقه به صورت رایگان و دو طبقه فوقانی با قیمت شش میلیون تومان واگذار می‌شود.

برای مطالعه بیشتر خبر سه طبقه قبر در قطعات قدیمی ۸۲ میلیون و ۵۰۰ را بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.