کد مطلب: ۵۹۳۴۰۱

رشد ۸۰ درصدی اجاره در پردیس و پرند / درصد افزایش اجاره در اطراف تهران

رشد ۸۰ درصدی اجاره در پردیس و پرند / درصد افزایش اجاره در اطراف تهران

بر اساس داه‌های دریافتی از قیمت مسکن در برخی از شهرهای اطراف تهران، فهرستی از متوسط اجاره آپارتمان در شهرهای اطراف تهران به همراه درصد افزایش نرخ اجاره در یک سال گذشته به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با توجه به قیمت مسکن در شهرهای اطراف تهران و نرخ اجاره آپارتمان در آن شهرها فهرستی از متوسط قیمت اجاره مسکن در برخی از شهرهای اطراف تهران به همراه درصد افزایش اجاره در یک سال گذشته به دست آمده است.

با توجه به قیمت‌ها و درصد افزایش قیمت سالانه، شهرهای پردیس و پرند با ۸۰ درصد افزایش اجاره در یک سال گذشته بالاترین درصد افزایش نرخ اجاره را ثبت کردند. همچنین شهرهای ورامین و پاکدشت با افزایش حدودی ۷۸ درصد نرخ اجاره در یک سال گذشته درصد افزایش قیمت زیادی را پشت سر گذاشتند.

نکته قابل توجه در این شهرها کاهش نرخ اجاره ورامین، پاکدشت و پرند از شهریور ۱۴۰۰ تا مهر ۱۴۰۰ کاهش قیمت داشتند.

بر اساس آگاهی‌های دیوار، اجاره ماهانه آپارتمان ۸۰ متری در شهرهای قرچک و لواسان از مهر ۹۹ تا مهر ۱۴۰۰ حدود ۶۵ درصد افزایش یافته است.

شهریار و فشم شهرهای هستند که در یک سال گذشته حدود ۵۷ درصد افزایش اجاره را ثبت کردند. همچنین شهر قدس با افزایش نرخ اجاره ۵۲ درصد همراه بوده است.

در بین شهرهای جدول زیر شهرهای بومهن، رباط کریم و رودهن در یک سال گذشته کم‌ترین نرخ افزایش اجاره آپارتمان را ثبت کرده‌اند. درصد افزایش اجاره در شهر بومهن که کم‌ترین درصد افزایش را داشته است ۳۳ درصد افزایش یافته است.

در جدول زیر متوسط نرخ اجاره آپارتمان در برخی از شهرهای اطراف تهران را به همراه درصد افزایش اجاره ماهانه و سالانه را مشاهده می‌کنید.

1 page 0001 7

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ما تبریز زندگی می کنیم متاسفانه قیمت ها وحشتناکه.