کد مطلب: ۵۰۳۲۰۵

قیمت مسکن امروز در تهران ۱۰ دی ۹۹ + جدول

قیمت مسکن امروز در تهران 10 دی 99 + جدول

قیمت‌های پیشنهادی بسیاری از مالکان برای واحدهای مسکونی واقع در دو منطقه مصرفی در مرز نیمه شمالی و جنوبی پایتخت با کاهش مواجه بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، تحقیقات میدانی از بازار مسکن در دو منطقه ۹ و ۱۰ که با عنوان مناطق مصرفی واقع در مرز نیمه شمالی و جنوبی تهران شناخته می‌شوند، از عقب‌نشینی برخی مالکان این مناطق از قیمت‌های قبلی حکایت دارد.

به گفته برخی از واسطه‌های ملکی فعال در این دو منطقه در حال حاضر برخی قیمت‌های پیشنهادی در بازار خرید و فروش مسکن نسبت به حدود دو ماه گذشته با کاهش مواجه شده و یکی از دلایل آن را اتفاقات رخ داده در خارج از بازار مسکن عنوان می‌کنند.

بر اساس این گزارش، در این دو منطقه مصرفی از پایتخت تعداد خریداران نسبت به ماه‌های گذشته با افت مواجه بوده به‌طوری‌که جو غالب بر بازار تداوم کاهش قیمت مسکن در ماه‌های آینده است.

نتیجه بررسی میدانی بازار مسکن از برخی بنگاه‌های معاملات ملکی نشان داد، برخی از خریداران و فروشندگان در هفته‌های گذشته برای دریافت قیمت مراجعه کردند اما بخش قابل توجهی از مراجعات منجر به قرارداد نشد.

طبق پیش‌بینی فعالان بازار مسکن در این دو منطقه مصرفی، طبق سنوات گذشته بازار مسکن در دو ماه پایانی سال با یک رونق نسبی مواجه می‌شود. نتایج این گزارش حاکی از آن است که بازار مسکن به ویژه در این دو منطقه واقع در مرز نیمه شمالی و جنوبی تهران در یک بلاتکلیفی از آینده قرار دارد، به این معنا که بخش قابل توجهی از خریداران به دلیل کاهش انتظارات تورمی، به دلیل انتظار افت بیشتر قیمت‌ها فعلا تمایل زیادی برای ورود به بازار مسکن ندارند.

در عین حال در سمت عرضه نیز یکسری فروشندگان با پیش‌بینی تداوم کاهش قیمت، ملک خود را با تخفیف بیشتر عرضه کردند و برخی فروشندگان نیز به دلیل عدم پیش‌بینی از آینده فعلا از عرضه ملک خود امتناع می‌کنند.

download 15 scaled

منبع: دنیای اقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سامان

    قیمت های ذکر شده بالا هستند امروز بنده در برخی نقاط قیمت های پایین تری هم پیدا کردم

  • ناشناس

    آخه هاشمی 30 میلیون، این باید شوخی باشه

  • ناشناس

    قیمت خودرو و مسکن باید با هم پایین بیاد، نه فقط مسکن.

  • مهدی

    نه بابا مگه داریم. مگه میشه. استاد معین 34 میلیون.
    پس حتما پونک متری 100 میلیون هستش

  • ناشناس

    اصولا در مورد مسکن قیمت ها بالا و بی ربط گفته میشود و حباب بزرگی پیدا کرده .
    این قیمت ها بیشتر باعث رکود در بازار مسکن میشود و به ساخت وساز صدمه میزند و بخش بزرگی از اقتصاد را در
    رکود می برد .

  • املاک

    تا اواسط سال 1400 شاهد ریزش قیمت زیادی خواهید بود

  • املاک

    این خبرا و قیمتا کلا از طرف صاحبین املاک گفته میشه تا جو سازی کنن و املاکشونو بفروشن والا هم ریزش قیمت زیادی در سال اینده اتفاق میفته هم هیچ ادم عاقلی با این قیمتا معامله نمیکنه در ضمن قیمتارو هم خیلی بالا اعلام کردن

  • کامیار

    فقط دوتا قانون مستحکم میخواد تا ملک شصت درصد دیگه بیاد پایین یکی هرکد ملی یک آپارتمان یعنی هرکی خانه دوم یا سوم داره باید پنجاه درصد شو مالیات بده و هر سند تازه که خرید فروش شد تا ده سال قابلیت فروش نداشته باشه یعنی نشه بنام دیگری زد یعنی دلال بازی تموم

  • ناشناس

    میشه بفرمایین دقیقا کدوم منطقه ارزان شده؟فقط مینویسین.فاصله حرف تا عمل زمین تا اسمون هست.داریم زیر خط فقر زندگی میکنیم.کجایید مردم آفریقا که ببینین چقدر خوشبختین شما

  • ناشناس

    به افریقا باید تبریک گفت،بالاخره یه کشوری پیدا شد که ازش سبقت بگیره،داریم زیر خط فقر نفس میکشیم