کد مطلب: ۵۵۱۵۱۹

گزارش تجارت‌نیوز از نرخ اجاره مسکن در تهران

نرخ اجاره مسکن در مرکز و جنوب تهران چقدر اختلاف دارد؟

نرخ اجاره مسکن در مرکز و جنوب تهران چقدر اختلاف دارد؟

با توجه به اختلاف قیمت در نرخ مسکن بین محلات مختلف تهران، نرخ اجاره مسکن بین برخی از محلات مرکز و جنوب تهران چقدر تفاوت دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، اختلاف قیمت مسکن در بین برخی از محلات تهران بسیار زیاد است. بر اساس اطلاعات به دست آمده از آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، اختلاف قیمت اجاره مسکن در بین برخی از مناطق مرکز و جنوب تهران به دست آمده است.

بنا بر داده‌های موجود، اجاره مسکن در محله فلاح ۵٫۹ میلیون تومان ثبت شده است؛ اما متوسط نرخ اجاره در محله گیشا(کوی نصر) ۱۵ میلیون تومان است که حدود ۱۰ میلیون اختلاف قیمت دارد.

اجاره ماهانه در بریانک و افسریه در کانال هفت میلیون تومان برای یک خانه ۸۰ متری است؛ در مقابل متوسط اجاره ماهانه در مناطق امیرآباد و یوسف‌آباد در حدود ۱۶ میلیون تومان است که ۹ میلیون تومان اختلاف قیمت در اجاره ماهانه وجود دارد.

متوسط اجاره ماهانه در مناطق جیحون و آهنگ در کانال هشت میلیون تومان است.

بیش‌ترین افزایش قیمت در نرخ اجاره مسکن نسبت به هفته گذشته در مناطق بریانک با افزایش ۷٫۸ درصدی و یوسف آباد با ۶٫۷ درصد افزایش قیمت ثبت شده است.

در جدول زیر نرخ اجاره مسکن در برخی از محلات مرکز و جنوب شهر تهران را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط اجاره یک متر مربع و همینطور میانگین اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی ۸۰ متری دو تا پنج سال در شهر تهران و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.(قیمت‌های گزارش شده حاصل جمع اجاره بهای ماهانه و سه درصد مبلغ ودیعه است.)

3 page 001 5 scaled

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محترم سربازداوطلب

    سلام من تاحالا ثبت نام سهام عدالت نکردم میشه راهنمایم کن چکار باید بکنم ممنون از شما