کد مطلب: ۵۹۹۶۲۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت مسکن در غرب تهران / بریانک ارزان‌تر است یا نواب؟

قیمت مسکن در غرب تهران / بریانک ارزان‌تر است یا نواب؟

بر اساس آگهی‌های مسکن دیوار و قیمت آپارتمان در تهران، فهرستی از متوسط قیمت خرید یک متر مربع آپارتمان مسکونی در برخی از محلات غربی تهران به دست آمده است. کدام محله منطقه ۹ و ۱۰ شهرداری ارزان‌تر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بنا بر داده‌های دریافتی از آگهی‌های سایت دیوار و قیمت مسکن در تهران، فهرستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از محلات تهران به دست آمده است.

در بین محلات منطقه ۹ و ۱۰ شهرداری تهران، محله نواب با متوسط قیمت ۱۸ میلیون تومان و بریانک با قیمت ۱۹ میلیون تومان از محلات ارزان قیمت هستند.

بر اساس جدول زیر، گران‌ترین محلات برای خرید خانه در مناطق ۹ و ۱۰ شهرداری تهران، محله دکتر هوشیار با متوسط قیمت ۲۷ میلیون تومان است.

متوسط قیمت مسکن در محله جی ۲۰ میلیون تومان و در جیحون و هاشمی ۲۲ میلیون تومان ثبت شده است. محلات سلسبیل و استاد معین با متوسط قیمت ۲۴ میلیون تومان ثبت شده است.

محله آذربایجان با متوسط قیمت ۲۶٫۹ میلیون تومان برای خرید یک متر مربع آپارتمان مسکونی از دیگر محلات گران قیمت در جدول زیر است.

در جدول زیر متوسط قیمت خرید آپارتمان در برخی از محلات منطقه ۹ و ۱۰ شهرداری تهران را مشاهده می‌کنید.(قیمت‌ها بر اساس آگهی‌های سایت دیوار است.)

2 page 0001 7

آخرین اخبار بازار مسکن را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • رضا

    موندم واقعا این قیمتارو کی میزاره اصلا چجوری با چه پارامترایی محاسبه میشه. همه بازارا ی اصلاحی داره جز این مسکن.