خبر مهم:

کد مطلب: ۵۶۱۰۷۶

گزارش تجارت‌نیوز از نرخ اجاره مسکن در تهران

مقایسه نرخ اجاره مسکن در بین مناطق ارزان و بالاشهر تهران

مقایسه نرخ اجاره مسکن در بین مناطق ارزان و بالاشهر تهران

بنا بر اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار، متوسط نرخ اجاره در برخی از مناطق تهران مقایسه شدند و بر این اساس اجاره پاسداران سه برابر اجاره در منطقه نواب است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، لیستی از متوسط قیمت اجاره مسکن در برخی از مناطق تهران به دست آمده است.

بنا بر اطلاعات موجود در جدول زیر، نواب و بریانک از مناطق ارزان و پاسداران و اختیاریه از مناطق گران قیمت تهران در بین مناطق زیر برای اجاره‌نشینی هستند.

اختیاریه و ظفر با متوسط اجاره ۱۵ میلیون تومان، گیشا، یوسف آیاد و میرداماد با قیمت ۱۶ میلیون تومان و اوین ۱۷ میلیون تومان برای یک آپارتمان ۸۰ متری ثبت شده است.

ونک، قیطریه و پاسداران مناطقی هستند که نرخ اجاره در آن مناطق در حدود ۱۸ میلیون تومان ثبت شده است و نسبت به سایر مناطق که در جدول زیر نام برده شده‌اند، نرخ اجاره گران‌تری را دارند.

در جدول زیر متوسط اجاره برخی از مناطق ارازن و گران قیمت تهران را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط اجاره یک متر مربع و همینطور میانگین اجاره کامل یک آپارتمان مسکونی ۸۰ متری دو تا پنج سال در شهر تهران و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)(قیمت‌های گزارش شده حاصل جمع اجاره بهای ماهانه و سه درصد مبلغ ودیعه است.)

3 page 001 4

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ریزش شدید در انتظار مسکن است با روی کار امدن دولت جدید زور های اخر مسکن است و برای بانکها که پشت افزایش قیمتها هستن عاقبت خودوریی ها هم ببینید با این همه عرضه توش موندن از ترس ریزش مسکن و خودرو قیمتهای من داروردی میدن تونستین بفروشین

  • ناشناس

    همش الکیه مواظب باشین با این قیمتهای حبابی بهتون ندازن که کار بانکهاس افزایش قیمت مسکن . ریزش شدید در اینده نزدیک را همه شاهد خواهیم بود البته باورش برای خواب الوده گان و رو یا پردازان سخت است ولی واقعیت دارد . هشدار

  • ناشناس

    لیست قیمتها تونو بنویس رو یخ باش تا خریدارش بیاد خخخخ

  • ناشناس

    قول الکی به مردم بیجاره ندین ۲ ماه میشه نمیتونم برای خانواده خودم یه خونه اجاره کنم هرجارفتم برام جواب سر بالا دادن چون توان وقدرت ندارم .جز خدا تصمیم های شیطانی میگیرم گناهش فقط به گردن دولت ومسعولان بی کفایته و بس

  • ناشناس

    هیچی