کد مطلب: ۷۴۸۲۸۸

رئیسی: ساخت مسکن جزو برنامه‌های مهم دولت است

رئیسی: ساخت مسکن جزو برنامه‌های مهم دولت است

رئیس جمهور ساخت مسکن در کشور را جزو برنامه های مهم دولت برشمرد و گفت: ساخت مسکن در کشور با همکاری بخش‌های مختلف جزو برنامه‌های مهمی است که باید تقویت شود و افزایش یابد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ابراهیم رئیسی پنجشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی ساخت ۲۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن ویلایی در مهریز یزد افزود: ساخت واحدهای مسکن مورد نیاز با همکاری استانداری، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) راه و شهرسازی و همه کسانی که نقش دارند باید تقویت شود.

وی با قدردانی از همه کسانی که در ساخت مسکن در کشور نقش دارند، ادامه داد: باید این موضوع مهم بیش از گذشته در مناطق مختلف کشور برای رفع نیاز مردم و جوانان افزایش یابد چرا که ساخت مسکن یک مطالبه جدی است و همه باید در بخش‌های مختلف همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

عملیات ساخت ۲۳ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن ویلایی با عنوان "پردیس زندگی" روز پنجشنبه طی مراسمی با حضور رییس جمهور در استان یزد آغاز شد.

این واحدها دارای یک طبقه حیاط دار و به صورت سه خوابه در شهر یزد به متراژ ۲۴۰ و در سایر شهرستان ها ۲۵۰ متر خواهد بود؛ ساخت واحدها تا مرحله سفت کاری انجام شده و جهت تکمیل در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

بعد از مصوبه شورای مسکن استان یزد مبنی بر لغو آپارتمان سازی در طرح نهضت ملی مسکن تصمیم گرفته شد تا این طرح در استان به صورت واحدهای ویلایی احداث و در اختیار متقاضیان قرار گیرد و متقاضیانی که قبلا پروژه های آپارتمانی را انتخاب کرده‌اند آخرین افرادی خواهند بود که در این طرح، آپارتمان تحویل آنها می شود.

اکنون با نهایی شدن زمین و طرح آماده سازی اراضی ۳۷۷ هکتاری در شهر یزد ۶ هزار نفر از متقاضیان با توجه به پیامک های اطلاع رسانی در این شهر می توانند شهرک پردیس زندگی را انتخاب نمایند .

در سایت ۳۷۷ هکتاری شهر یزد، افراد دارای سه فرزند به بالا، افراد بومی استان، متاهلین و مجردین و در نهایت افرادی که ثبت نام می‌کنند به ترتیب در اولویت قرار دارند.

اراضی ۳۷۷ هکتاری شهرک پردیس زندگی در جاده یزد به تفت، اراضی ۴۰۰ هکتاری در محله حسن آباد و اراضی ۴۰۰ هکتاری در ابتدای جاده یزد ـ بافق نیز از جمله نقاطی است که قرار است واحدهای طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی در آنجا ساخته شود.

تاکنون ۱۱۸ هزار نفر در سامانه طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که بالغ بر ۴۶ هزار نفر تایید نهایی شدند.

استان یزد در طرح نهضت ملی مسکن در کشور پیشرو است و نخستین واحدهای این طرح در کمتر از ۱۰ ماه آماده و به بهره برداری رسید و پس از آن ۲۰۰ واحد در مهریز افتتاح شد.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مایکل جامالو

    بجای این خبرا بفرماییو چرا بهمن موتور نتیجه قرعه کشی رو اعلام نمیکنه

  • ناشناس

    بنده برای حل مشکل مسکن برنامه دارم و در عرض یک سال مشکل کار و مسکن کل ایران را می توانم حل کنم .چرا از طرحهای ما استفاده نمی کنید .