کد مطلب: ۴۷۹۷۲۹

پیمان مولوی، کارشناس اقتصادی پاسخ می‌دهد:

نوسان دلار چند روز بعد به بورس می‌رسد؟

نوسان دلار چند روز بعد به بورس می‌رسد؟

یک کارشناس اقتصادی گفته است: این روزها دلار و شاخص بازار سهام مدتی است که سازگاری و همگرایی را نشان نمی‌دهد. علت چیست و چقدر زمان می‌برد تا نوسان قیمت دلار به سهام شرکت‌های بورسی برسد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار از مرداد ماه تا روزهای نخست شهریور از ۲۲ هزار تومان به بیش از ۲۷ هزار تومان رسیده است. همواره دلار و شاخص کل بورس و شاخص ۳۰ شرکت همگرایی تام و تمامی داشته‌اند! این روزها دلار و شاخص بازار سهام مدتی است که این سازگاری و همگرایی را نشان نمی‌دهد! علت چیست؟

پیمان مولوی، کارشناس اقتصادی با طرح این مقدمه، پاسخ را تغییر فاز برخی از سرمایه‌گذاران عنوان کرده و در کانال تلگرامی خود توضیح داده است: به نظر می‌رسد تفسیر بسیاری بر افزایش قیمت ارز قبل از انتخابات امریکا و بعد از مکانیزم ماشه باشد و امید به رشد بورس در کوتاه‌مدت نیست! البته این تفسیر را نمی‌توان نادرست دانست اما همواره در هر شرایطی بورس و شاخص روند همگرایی را طی کرده‌اند شاید این بار یک وقفه ۶۰ روزه را شاهد باشیم!

آخرین اخبار درباره بازار سهام را در صفحه اختصاصی بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مژده مژده به همه سهام داران عزیز بورس!..
    انشاالله همه نمادها امروز سبز میشن و دوره قرمزی بورس تمام میشه،دلیلش هم افزایش قیمت دلار تا مرز ۳۰هزار تومنه، گرچه با این اتفاق قیمت همه کالاها هم سر به فلک میکشه و عده زیادی به فنا میرن ولی خدا رو شکر بورس ما که اصطلاحا نافش به دلار وصله صعودی میشه و ما سهام دارها ضرر نمی‌کنیم و مهم هم همینه!!!

    • رضا

      دیدیم سبز شد امروز همش قرمز بود….. کی میخواد سبز شه دیگه

    • رضا

      فعلا که همش تو ضرریم

  • الی

    ایییی بابا… مرده شور دلار و بورسو ببرن کل پولام رفت . همه طلاهامو فروختم اومدم بورس تاالان کلییییی ضرر کردم .خدا لعنت کنه باعث و بانی شو که ما روب خاک سیاه نشوند قلبم درد میگیره هر بار که پرتفوی رو میبینم?

    • Shahram

      شما کدوم زنی رو سراغ داری که طلاشو بفروشه بزاره تو بورس؟؟؟؟؟ که شما فروختی ؟؟؟؟؟

  • سهامدار

    مژده به سهامداران تا سرمایتان نابود نشود وبدهکار وراهی زندان نشوید ویا سکته نکنید کار تمام نمیشود هیچ کس به فکر نیست وقتی دستتان پر بود با به به نوید بشتابید برای درآمد خوب آن موقع کارشناسان هم دهانشان را بستند تا مردمی را به چاه بندازند حال تنها را که مانده پولتان که صفر شد از چاه بالا آمده از غصه سکته را بزنید کار آنها تمام شده اگر هم عمر باشد کار داشتن دوباره فراخوان خواهند داد که بشتابید