کد مطلب: ۵۱۴۲۶۸

واردات کالا از چین و دبی

واردات کالا از چین و دبی

در بازار امروز، شرکتی موفق‌تر است که بتواند از ظرفیت‌های تجارت با شرکت‌های خارجی، برای تامین کالاها و مواد اولیه به بهترین شکل ممکن استفاده کند. از این رو واردات کالا از چین و دبی کمک شایانی به بازرگانان ایرانی می‌کند.

در بازار امروز، شرکتی موفق‌تر است که بتواند از ظرفیت‌های تجارت با شرکت‌های خارجی، برای تامین کالاها و مواد اولیه به بهترین شکل ممکن استفاده کند. از این رو واردات کالا از چین و دبی کمک شایانی به بازرگانان ایرانی می‌کند.

مهم نیست که شما مدیر یک شرکت بازرگانی باشید یا یک تولیدکننده؛ بازرگانان ارتباط مداوم و مستقیمی با بازارهای خارجی دارند. تولیدکنندگان و صنعتگران هم برای تامین مواد اولیه و یا صادرات محصولات نهایی خود به سایر کشورها، نیم‌نگاهی به بازارهای فرامرزی دارند. در این میان آنچه به شاه‌کلید موفقیت تبدیل می‌شود، آشنایی با قوانین گمرکی و ترخیص سریع‌تر کالا از گمرک است. شرکت‌هایی که نسبت به این امور اشراف بهتری دارند و یا از کارگزاران مسلط و باتجربه بهره می‌گیرند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی کالای خود را از گمرک‌ها خارج می‌کنند.

همراه بازرگانان ایرانی در چین و امارات

شرکت بازرگانی سپاهان همراه با حدود ربع قرن سابقه فعالیت در امور بازرگانی خارجی، به بازرگانان و صنعتگران ایرانی کمک می‌کند تا با خیالی آسوده به تجارت با دنیا بپردازند. این شرکت با درک ضرورت‌های روز و البته شناخت عمده‌ترین مسیرهای تجارت خارجی شرکت‌های ایرانی، علاوه بر ایران در کشورهای چین و امارات متحده عربی نیز دفتر رسمی ایجاد کرده است. بندرهای دبی در امارات و گوانجو در چین دو کریدور کلیدی تجارت خارجی ایران هستند. سپاهان همراه به دلیل اهمیت این دو بندر، اقدام به ایجاد دفتر در آنها کرده و با کادری متخصص شامل مشاور حقوقی، مدیر امور گمرکی، مترجم و نیروهای اداری و اجرایی به فعالان اقتصادی ایران خدمات منحصر به‌فردی ارایه می‌دهد.

سپاهان همراه در زمینه‌های انبارداری در مبدا، تامین کالا و واردات کالا از کشورهای چین و امارات (دبی) به ایران، حمل و نقل هوایی و دریایی، ارسال حواله مستقیم، ارسال نمونه کالا، ارزیابی و بازرسی کالا، ارتباط مداوم با تامین‌کنندگان و ده‌های حوزه تخصصی دیگر، در دو دهه گذشته به بیش از ۶۵۰ شرکت ایرانی خدمات مطمئن ارائه داده است.

ترخیصِ بی‌دردسر کالا

ترخیص کالا برای بسیاری از شرکت‌ها به کابوس شباهت دارد در حالی‌که اگر مجموعه‌ای نسبت به روندها و اصول این کار شناخت داشته باشد، با کمترین چالش و بیشترین سرعت می‌تواند کالای خود را از گمرک خارج کند. یکی از بهترین راه‌های کوتاه کردن فرایند ترخیص همکاری با شرکتی است که به صورت تخصصی در حوزه بازرگانی خارجی فعالیت می‌کند و از نظر فنی و حقوقی نسبت به فرایندها اشراف دارد.

2wedfv

ترخیص کالا سپاهان همراه

سپاهان همراه به دلیل در اختیار داشتن کارشناسان و متخصصان معتبر، احاطه کاملی بر تعرفه‌های گمرکی، قوانین ‌روز بازرگانی خارجی، معافیت‌های گمرکی و سایر ریزه‌کاری‌های صادرات و واردات دارد. همین تسلط به مشتریان سپاهان همراه این آرامش را می‌دهد که کالاها و مواد اولیه خود را با رعایت تمام اصول قانونی و حرفه‌ای، در بهترین شرایط ممکن از گمرک‌ها خارج می‌کنند.

سپاهان همراه در زمینه‌های ثبت اظهارنامه گمرکی، اخذ مجوزهای مربوط به واردات و صادرات کالا و همچنین بیمه‌نامه‌های تخصصی محموله‌های تجاری نیز تخصص کافی را دارد و به شرکت‌های ایرانی در این حوزه‌های حرفه‌ای نیز خدمات منحصربه‌فردی ارایه می‌دهد.

همکاری با سپاهان همراه برای برندهای ایرانی مزیت‌های ارزشمندی از جمله کاهش هزینه‌های خدمات بازرگانی بین‌المللی، کم کردن زمان ارسال و تحویل محموله و سهولت فرایندهای کار به دلیل عدم نیاز به مراجعه حضوری مشتری ایجاد می‌کند. این شرکت با مسئولیت‌پذیری بالایی که دارد به یک برند معتبر و مطمئن در حوزه خدمات بازرگانی تبدیل شده است. به همین خاطر است که بسیاری از شرکت‌های ایرانی برای ارسال محموله‌های خود به نقاط مختلف دنیا به سپاهان همراه تکیه می‌کنند.

پرچم‌دار واردات لوازم جانبی

سپاهان همراه با درک نیاز بازار کشور و در راستای همراه شدن جامعه ایران با پیشرفت‌های تکنولوژیک روز دنیا، یکی از حوزه‌های تخصصی فعالیت خود را بر واردات تجهیزات پیشرفته بازار فن‌آوری اطلاعات متمرکز کرد. این شرکت در سال‌های گذشته به عنوان یکی از جسورترین ارایه‌دهندگان خدمات واردات کالا از چین و دبی در حوزه تجهیزات و لوازم جانبی تلفن همراه، کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت و دوربین‌های مداربسته و تجهیزات پیشرفته ایمنی بوده است.

3ef

دریافت کد تعرفه کالا

دریافت کد هشت رقمی تعرفه کالا یکی دیگر از چالش‌های شرکت‌هایی است که می‌خواهند کالایی را صادر کنند. این کد که برای هر کالا در سطح جهان ثابت است، گویای مشخصات اقلام صادراتی است. در گمرک تمام کشورهای جهان از این کدها برای شناسایی کالا استفاده می‌شود و تعرفه‌های گمرکی نیز روی همین کدها وضع می‌شوند.

کد تعرفه کالا در مجموعه آمار تجارت بین‌الملل، قوانین مربوط به واردات و صادرات در هر یک از کشورهای جهان، نظام‌های جمع‌آوری مالیات، مذاکر‌های تجاری، امتیازهای تعرفه‌ای، آمار حمل و نقل، نظارت بر کالاهای حساس و کنترل‌شده، ارزیابی ریسک و فناوری اطلاعات و انطباق نیز کاربرد کلیدی دارد. به دلیل اهمیت و کاربرد جهانی کد تعرفه کالا، دریافت آن برای هر محصول کاری پیچیده و کاملا فنی است.

شرکت سپاهان همراه با تکیه بر سابقه بیش از دو دهه فعالیت تخصصی در حوزه بازرگانی، به شرکت‌های ایرانی برای دریافت این کد خدمات حرفه‌ای ارایه می‌دهد. سرعت عمل کارشناسان خبره سپاهان همراه به حدی است که در فاصله زمانی کمتر از یک هفته این کد را در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد.

خدمات تخصصی سپاهان همراه در گوانجو

بندر گوانجو یکی از شهرهای استراتژیک کشور چین است که نقشی پررنگ در روابط تجاری این کشور ایفا می‌کند. بازرگانان و صنعتگران ایرانی نیز شناخت زیادی از این بندر و اهمیت حیاتی آن دارند. سپاهان همراه با ایجاد دفتری اختصاصی در این شهر به فعالان اقتصادی ایران کمک می‌کند تا با سهولت و اعتماد به نفس بیشتری از فرصت تجارت با چین بهره ببرند.

خدمات ترانسفر فرودگاهی و رزرواسیون هتل و اقامتگاه شخصی، روابط تجاری با شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و خارجی، تامین فضای بار کاری برای محموله‌های تجاری، ارسال منظم و بدون تأخیر محموله‌های هوایی به صورت هفتگی، تسهیل خدمات تحویل بار و ارسال توسط سپاهان همراه توسط کارشناسان چینی سپاهان همراه انجام می‌پذیرد.

تمرکز بر خرید هوشمند، ارسال منظم هفتگی بار دریایی به صورت خرده‌بار و کانتینر توسط شرکت‌های معتبر کشتیرانی، اختصاص مترجم فارسی‌زبان به صورت ۲۴ ساعته، بررسی کیفی محصولات، ارایه مشاوره خرید کالا از تولیدکنندگان معتبر چینی و غیرچینی، خدمات مشاوره حقوقی و انعقاد قراردادهای بین‌المللی، ارسال حواله بار مشتریان و تحویل کالا در محل به مشتریان، ارسال پیامک به خریداران حتی در صورت عدم حضور در کشور چین، ارائه خدمات انبار در بخش‌های هوایی و دریایی و سرانجام حمل و تحویل بار از مقصد چین به سراسر ایران از دیگر خدماتی است که در دفتر گوانجو سپاهان همراه به بازرگانان ایرانی ارایه می‌شود.

خدمات تخصصی سپاهان همراه در دبی

بندر دبی یکی از شهرهای کلیدی بازرگانی در خلیج فارس است. اهمیت این شهر به عنوان مرکز تعاملات تجاری خاورمیانه نه فقط برای کشور امارات بلکه برای سایر کشورهای منطقه نیز قابل توجه است. دفتر سپاهان همراه در دبی ضمن همکاری با شرکت‌های معتبر خارجی مستقر در این شهر به بازرگانان ایرانی خدماتی از جمله ترخیص کلیه کالاهای وارداتی از سراسر دنیا به کشور امارات متحده عربی، ترخیص و حمل کالاهای وارداتی به امارات به صورت کشتی به کشتی و همچنین هواپیما به هواپیما انجام می‌دهد.

دریافت کالاهای شرکای تجاری در شهر دبی و ارسال آن از طریق خطوط هوایی و دریایی، تجمیع کالاها و ارسال آن به صورت گروپاژ و روزانه از طریق خطوط هوایی، دریافت روزانه کالا از طریق خطوط دریایی و ارسال به ایران صورت هفتگی و سرانجام ارائه خدمات ارزندۀ door to door از خدمات سپاهان همراه در دبی است.

شرکت‌های ایرانی می‌توانند برای استفاده از مشاوره‌های مطمئن بیش از ۲۰۰ کارشناس خبره سپاهان همراه به سایت این شرکت به نشانی (www.sepahanhamrah.com) مراجعه کنند و ضمن آشنایی با خدمات، درخواست وقت مشاوره خود را در بخش ارتباط با ما ثبت کنند.

*تجارت‌نیوز مسئولیتی در برابر صحت مطالب تبلیغاتی ندارد و راستی‌آزمایی محتوای تبلیغ بر عهده مخاطب می‌باشد*

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • احد

    ??????
    کلا ترخیص کالا خیلی سخت شده تو ایران ☹️

    • شایان

      آره منم چند بار خواستم از چین برد الکترونیکی وارد کنم موقع ترخیص اذیت شدم‌:(