خبر مهم:

کد مطلب: ۳۵۶۴۴۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اولین واکنش بورس به تعویق دوباره لایحه پالرمو

اولین واکنش بورس به تعویق دوباره لایحه پالرمو

بازار سهام که تا ساعات قبل از اعلام نتیجه جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام برای بررسی پالرمو با افت 600 واحدی مواجه شده بود، با اعلام پایان این جلسه و ناتمام ماندن مذاکرات اعضای مجمع تشخیص مصحلت نظام و موکول شدن آن به آینده، افت شاخص کل به بیش از 900 واحد رسید.

بازار سهام که در هفته گذشته با رشد مطلوبی همراه شده بود، امروز بسیار بی‌رمق ظاهر شد.

با شروع منفی بازار از ابتدای شروع جریان معاملات امروز، سهام‌دارن با گوشه چشمی که به نتیجه جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام برای بررسی پالرمو داشتند، دست به فروش‌های هیجانی زدند و روند صعودی به روند نزولی تغییر جهت داد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بازار که تا ساعات قبل از اعلام نتیجه این جلسه با افت 600 واحدی شاخص کل مواجه شده بود، با اعلام پایان این جلسه و ناتمام ماندن مذاکرات اعضای مجمع تشخیص مصحلت نظام و موکول شدن آن به آینده، افت شاخص کل به بیش از 900 واحد رسید.

تعویق تصویب لایحه پالرمو چه تاثیری بر شاخص بورس گذاشت؟

اعضای مجمع، در نشست امروز در دو گروه موافق و مخالف به اظهار نظر درباره این لایحه اختلافی میان مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان پرداختند، که به علت طولانی شدن مذاکرات، فرصت به رأی‌گیری نهایی نرسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ای بابا این بازار هم که از مهر ماه ببهانهای مختلف منفیه اگر بازار دنبال خبر خوش میگره بیشنه تا بیاد اگر خبر خوش بیاد هم میگن حالا بازار خسته است باید استراحت کنه