کد مطلب: ۷۱۱۰۴۸

دولت به مردم زمین واگذار می‌کند!

دولت به مردم زمین واگذار می‌کند!

وزیر راه و شهرسازی گفت: به دنبال واگذاری زمین به مردم در تمام استان ها هستیم تا منازل یک طبقه ساخته شود و مردم راحت زندگی کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رستم قاسمی روز دوشنبه ۱۸ مهر در حاشیه سفر استان مرکزی و بازدید از شهر جدید امیرکبیر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سفر به استان ها با هدف سرکشی و نظارت به پروژه های نهضت ملی مسکن انجام می شود که در استان مرکزی نیز پروژه هایی در شهر جدید امیرکبیر و اراک آغاز شده است.

به نقل از ایسنا، وی افزود: با توجه به طرح جدید تغییرات شهرسازی و معماری در نهضت ملی مسکن، به دنبال واگذاری زمین به مردم در تمام استان ها هستیم تا منازل یک طبقه ساخته شود و مردم راحت زندگی کنند. شهر جدید امیرکبیر نمونه شهر جدید و تک واحدی و ویلایی است و می تواند برای مردم کشور جذاب باشد، امروز از این شهر بازدید کرده و ظرفیت ۲۰ هزار واحد را در این شهر ایجاد می کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شروع طرح واگذاری زمین تک واحدی ویلایی در برخی شهرها بیان کرد: گروه معماری و شهرسازی به این نتیجه رسیده که زمین در کشور کم نیست هرچند نتوانسته ایم از دستگاه های دولتی زمین بگیریم اما با توجه به الحاقات و تغییر کاربری زمین های متعلق به راه و شهرسازی، زمین موضوع جدی ما نیست.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    به قیافه ت نمی خوره این همه مهربانی!!!!!

  • ناشناس

    خب بسم الله
    من با سه فرزند پسر منتظر اقدام شما هستم

  • ناشناس

    سلام روز نخست این کار میکردین هر کسی که خونه از مسکن مهر گرفته بخاطر سه چهار طبقه بالا بوده فروخته انگار دولت هیچ کاری نکرده بوجه الکی در ساخت این مسکن مهر انجام داده وپولش هم رفت جیب پیمانکار خورد وسلام

  • ناشناس

    اوا اشناهاشون بعد اشنای اشناهاشون بعد فامیلای اشناهاشون بعد اگه موند بما

  • ناشناس

    اول خودشون بعد بماها

  • ناشناس

    بسم الله بعد اشناهاتون بدین

  • سیداحمد مصطفوی

    سلام .من بازنشته هستم وبیمار هم هستم .درکرج مستاجرم .
    لطفا راهنمایی بفرمائید.بچه صورت باید ثبت نام کنم برای زمین ۲۵۰ متری ویلایی .