کد مطلب: ۳۹۷۳۸۱

اتفاقات اقتصادی امروز به روایت تجارت‌نیوز:

همه بازارها مثبت شدند / رشد هیجانی بورس و گرانی ملایم دلار و طلا / ۴ پیش‌بینی از آینده بازارها

همه بازارها مثبت شدند / رشد هیجانی بورس و گرانی ملایم دلار و طلا / 4 پیش‌بینی از آینده بازارها

امروز بازارهای ارز، طلا و سهام یک روند مثبتی را پشت سر گذاشتند. در همین حال پیش‌بینی‌ها از آینده هرکدام از این بازارها چه وضعیتی را نشان می‌دهد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار امروز تا ساعت ۱۸ با 1.3 درصد افزایش، 11 هزار و 350 تومان اعلام شده است.

قیمت سکه امامی نیز در بازار آزاد امروز شنبه ۹ شهریور تا ساعت ۱۸ با یک روند صعودی و 35 هزار تومان افزایش به چهار میلیون و 122 هزار تومان رسید.

قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد تا ساعت ۱۸ با دو هزار و 300 تومان افزایش به 411 هزار و 400 رسید.

اما در این وضعیت، بازار سهام امروز چه وضعیتی داشت؟ بازار سهام هفته دوم شهریور ماه را طوفانی آغاز کرد، به طوری که شاخص در نیم ساعت ابتدایی، بیش از چهار هزار واحد رشد کرد تا بتواند هفته گذشته را جبران کند.

8 شهریور

بازار سهام امروز یک روند صعودی هیجانی داشت.

در همین حال پیش‌بینی بازارها نیز می‌تواند برای فعالان اهمیت قابل توجهی داشته باشد.

نظرسنجی این هفته تجارت‌نیوز از کارشناسان و معامله‌گران بازار سرمایه، نشان می‎دهد که اکثریت کارشناسان، بازار را در هفته دوم شهریور ماه سال ۱۳۹۸ متعادل می‌دانند و تک سهم‌ها پیشرو در قیمت سهام این هفته هستند.

بینی هفتگی 9 شهریور 1

اکثریت کارشناسان، بازار را در هفته دوم شهریور ماه سال ۱۳۹۸ متعادل می‌دانند.

درباره طلا نیز می‌توان به پیش‌بینی بازار داخلی و خارجی اشاره کرد.

بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی کیتکو، درحالی‌که از خوش‌بینی تحلیلگران وال‌استریت در مورد آینده کوتاه‌مدت قیمت طلا کاسته شده، سرمایه‌گذاران خرد مین‌استریت همچنان به روند روبه‌رشد بازار فلز زرد امیدوار هستند.

درباره بازار داخلی طلا رئیس اتحادیه طلا تهران می‌گوید: این هفته روند بازار طلا همانند هفته گذشته است و قیمت طلا تا پایان این هفته اندکی ارزان خواهد شد.

در پیش‌بینی هفتگی تجارت‌نیوز هم اشاره شده: «با توجه به سیگنال‌های سیاسی و اقتصادی مورد اشاره به نظر می‌رسد بازارهای سهام، طلا و ارز در هفته جاری نیز چشم‌اندازی مشابه هفته گذشته دارند و احتمالا برای سومین بار پی در پی روند هفتگی بورس مثبت و طلا و ارز منفی شود. مگر اینکه روند اخبار سیاسی ناگهان دچار تغییر فاحشی شود.»

سه خبر مهم امروز هم انتشار اخباری درباره دو نرخی شدن بنزین ، چهار برابر شدن نقدینگی در دولت حسن روحانی و آغاز فروش اموال سایپا بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    داره باد یواش یواش قیمت دلار رو بالا می بره

  • ناشناس

    وگرانیچای خشک سیب زمینی وگوشت

  • درویش

    نرخ واقعی دلار این نیست دلار ثبت قیمت بین 10800 تا 11 هزار تومان است ولی مسعولان به خاطر افت بازار به صورت عمدی قیمت را بالا آوردن که جلوی افت بازار را بگیرند که کاملا اشتباه است تو کار بازارنباید دخالت کرد مثل آب دستی که تو چاه بریزید میشود و بعد یک مدت بو میکنه و گند میزند
    چرا آن زمان که تجاران کالای یک میلیون تومانی را یهو پنج برابر فروختند کسی وارد نشد الانم اگر پانصد تومان ضرر کنند در مقابل سود ملیاردی آن زمان اصن هیچی نیست وقتی جنس چند برابر میشود آقایان تجار همه خوشحال و دنبال ویلا خریدن در کشورهای خارجی ولی اگر چند صدتومان ارزان شود زود اعتراض میکنند که بیچاره شدیم

  • امین

    الهی سکه طلا از سکه بیفته که بدهکاران مهریه را بیچاره کرده و خانم های طلبکار و طمعکار مهریه را خوشحال کرده… بی رحم های به ظاهر خانم

  • ناشناس

    اصلا معلوم نیست چه خبره گوشی یا قطعه موبایل یا کامپیوتر که قبلا 700یا800بوده الان شده 3یا4میلیون این بازار چیش خوبه فروش هم اومده پایین قدرت خرید مردم هم کم شد