کد مطلب: ۶۶۸۲۴۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بازارهای دلار، طلا و سکه/ نگاهی به بازارهای مالی ۲۸ خرداد ۱۴۰۱

پیش‌بینی بازارهای دلار، طلا و سکه/ نگاهی به بازارهای مالی ۲۸ خرداد ۱۴۰۱

امروز ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ قیمت دلار صرافی ملی باوجود اینکه وارد کانال ۲۸ هزار تومانی شد، اما با کاهش قیمت به کانال قبلی خود بازگشت. قیمت طلا و سکه نیز افزایشی بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز قیمت دلار صرافی ملی باوجود اینکه دلار بازار آزاد افزایش چشمگیری نداشت بین کانال ۲۷ و ۲۸ هزار تومانی در نوسان بود. از آنسو قیمت طلا و قیمت سکه نیز برخلاف چند روز گذشته صعودی بودند.

پیش‌بینی بیت‌کوین

برخی از تحلیلگران عقیده دارند که حداکثر درد برای بازار بیت‌کوین ۱۳ هزار دلاری است. یک تحلیلگر با نام whalemap با نشان دادن سطوح حمایتی ادامه روند بازار را پیش‌بینی کرد و گفت: بیت‌کوین از قیمت واقعی خود فاصله گرفت و حداکثر درد برایش ۱۳ هزار دلار است.

فرانسیس هانت، تحلیلگر بازار رمزارزها هم عقیده دارد که نهایت درد برای بیت‌کوین ۸ هزار دلار است. او گفت: در محدوده ۱۷ تا ۱۸ هزار دلار کمی نوسان داریم و حمایت بعدی ۱۵ هزار دلار است. اگر ۱۵ هزار دلار هم از دست برود حمایت بعدی ۱۲ هزار دلار است. بعد از آن ۸ تا ۱۰ هزار دلار حمایت است. اما این دیگر نهایت درد است و من خودم به ریزش تا ۸ هزار دلار باور ندارم.

پیش‌بینی بورس

مهشید داداش‌زاده، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: شاخص کل بورس تا پایان سال روند صعودی دارد و با بررسی خط روند می‌توان گفت که شاخص روند نزولی دارد یا صعودی. اگر روند بازار نزولی باشد شاخص تا محدوده یک میلیون و ۴۸۰ هزار واحدی می‌رسد و اگر روند صعودی باشد می‌توان شکست شاخص تا محدوده یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی را انتظار داشت.

پیش‌بینی دلار و طلا

علی طباطبایی، کارشناس بازارهای مالی درخصوص قیمت دلار گفت: دلار ممکن است تا ۲۷ هزار تومان نیز کاهش پیدا کند.

این کارشناس درمورد نرخ مقاومت دلار در بازار آزاد نیز گفت: نرخ ۳۲ تا ۳۳ هزار تومانی موقتی است و بعید است قیمت‌ها در این محدوده بماند. از طرف دیگر بعید است که قیمت دلار به بالای این اعداد برسد. مگر اینکه خبری بیابد که تا به حال به گوش مردم نرسیده باشد، مثل خروج کامل ایران از برجام.

همچنین جواد فلاحیان، دیگر کارشناس بازارهای مالی نرخ طلا و سکه را در آینده صعودی پیش‌بینی کرد.

آخرین اخبار از تحولات بازارها را در صفحه گزارش بازارها ی تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بزرگترین اشتباه من ورود به بورس ایران بود . در حالت عادی بورس بهترین محل سرمایه گذاریه ، ولی با وجود یه عده افراد سودجو که هر روز با یه ترفند دست توی جیب سهام دار می کنن ، اینجا اصلا محل سرمایه گذاری نیست . خودتون قضاوت کنید ، کدوم یک از این موارد طبیعی و عادیه : عرضه های اولیه گران مانند سیتا ، بگیلان ، پالایش و … _ بده بستان مدیران بورس با صندوق ها با اختصاص عرضه اولیه به این صندوق ها _ رانت خبری که باعث میشه همین عزیز کرده های سازمان بورس که عرضه اولیه رو علنی به اونا میدن از خبرهایی که چند روز بعد منتشر میشن از قبل خبر داشته باشن _ تبلیغ وزیر اقتصاد در تلویزیون برای سهمی که بعد از حدود دو سال هنوز به قیمت عرضه نرسیده و موارد بسیار دیگه که همه میدونن و اگه بخوام بنویسم کل صفحه پر میشه .