کد مطلب: ۴۹۰۹۹۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۲۲ آبان ۹۹ / ارزانی دلار ادامه دارد؟

پیش‌بینی قیمت دلار فردا 22 آبان 99 / ارزانی دلار ادامه دارد؟

روز چهارشنبه دلار بازار آزاد در کانال 27 هزار تومان نوسانات منفی را پشت سر گذاشت و دلار صرافی ملی نیز یک روند نزولی را طی کرد. آیا این روند در فردا هم تکرار می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز چهارشنبه دلار بازار آزاد در کانال 27 هزار تومان نوسانات منفی را پشت سر گذاشت و دلار صرافی ملی نیز یک روند نزولی را طی کرد و 27 هزار تومان قیمت‌گذاری شد. آیا این روند در فردا هم تکرار می‌شود؟

امروز چهار خبر منشر شده‌اند که هرکدام به نوعی سیگنالی برای کاهش قیمت ارز محسوب می‌شود که در نهایت این چنین عواملی باعث شده دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران به تجارت‌نیوز بگوید به دلیل روند کاهشی قیمت دلار و انس جهانی پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا فردا کمی کاهش یابد.

اما آن چهار خبر چه هستند؟

ـ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کره جنوبی پس از مطرح شدن توافق ۲۵ ساله ایران و چین به تهران پیام داد و برای آزادی سازی پول‌های ایران اعلام آمادگی کرد.

ـ رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت با همه توان به دنبال متعادل کردن نرخ ارز و کاهش قیمت کالاهای اساسی است، گفت: هدف ما لغو تحریم‌ها و تعامل سازنده با جهان است و هر جا و هر فرصتی برای این کار مهیا باشد اقدامات خود را انجام خواهیم داد و هیچ‌کس حق فرصت‌سوزی ندارد.

ـ معاون سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: متوسط فروش نفت تاکنون ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار بشکه در روز بوده است.

ـ در حالی که تنها ۲۰ درصد از درآمد نفتی پیش‌بینی شده برای شش ماهه نخست امسال محقق شده، اما سیگنال‌هایی برای افزایش درآمدهای نفتی حاصل فروش نفت در ماه‌های آینده وجود دارد که اگر محقق شود می‌تواند بازار ارز را متاثر کند. به گفته علی ماجدی، انتظار می‌رود از اسفند امسال درآمدهای نفتی ایران افزایش یابد.

آخرین اخبار مربوط به قیمت دلار را در صفحه ارز و طلا مشاهده کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد

    همه اش که شد اما و اگر…….دیگه این حنا هاتون رنگی نداره.دلار شب عید بالای ۴۰

    • ناشناس

      همش خالی بندیه و کلاه گذاشتن سر مردم دلار دست دولته و قیمت را دولت تعیین میکنه.

    • ناشناس

      این دولت قیمت تایین میکنه،روحت شاد کجایی امام تودهن این دولت بزنی؟

  • ناشناس

    خبر تایید واکسن کورنا در چین . و آمدن طرفتار سرسخت برجام به کابینه بایدن و آزاد سازی پولهای بلوکه شده باعث سقوط شدید ارز طلا خواهد شد قابل توجه دلالان دلار و سکه فعلا نفروشید بورس هم داشت مقاومت میکردالان حال روزش اینه قیمت دلار موقعی که ۲۴ تومن بود رایس بانک مرکزی گفت قیمت خیلی پایینتر از این حرفهاست مقاومت فایده ای نداره خریدار نیست. بانک مرکزی بخاطر اینکه شرکتهای بزرگ و دولت ضرر سنگین ندن و کالاهای خودشون رو بفروشن فعلا داره مدارا میکنه و کم کم قیمت دلار رو پایین میکشه تا ۱۶ تومن و بعد از برجام باید تا ۱۰تومن وایسته و به دولت بعدی تحویل بده مطمان باشید همین میشه

  • ناشناس

    خیلی بیشتر از این حرفا میاد پایین.