کد مطلب: ۳۱۳۰۶۳

چرا آیفون XS از آیفون XS مکس بهتر است؟

چرا آیفون XS از آیفون XS مکس بهتر است؟

دو مدل XS و XS مکس هر دو از محصولات جدید آیفون محسوب می‌شوند. در این مطلب به 9 دلیلی که اثبات می‌کند چرا آیفون XS از آیفون XS مکس بهتر است، پرداخته‌ایم.

اپل در سال 2018 سه مدل آیفون XS ، آیفون XS مکس و آیفون XR رونمایی کرد. دو مدل XS و XS مکس به بازار عرضه شده‌اند.

به گزارش ‌تجارت‌نیوز به نقل از بیزنس‌اینسایدر، آیفون XR در میان این سه مدل بهترین محسوب می‌شود که در ماه نوامبر به بازار عرضه خواهد شد تا آن زمان دو مدل اول جانشینان واقعی آیفون XR محسوب می‌شوند. اون دو مدل به لحاظ طراحی تفاوت‌هایی با آیفون X دارند.

در این مطلب به 9 دلیلی که اثبات می‌کند چرا آیفون XS از آیفون XS مکس بهتر است، پرداخته‌ایم.

1- آیفون XS ارزان‌تر از آیفون XS مکس است

قیمت قطعا برای بیشتر مردم از اهمیت بالایی برخوردار است. در حالی که قیمت آیفون XS -با در نظر گرفتن ظرفیت داخلی حافظه- از 999 تا 1349 دلار است، قیمت آیفون XS مکس از 1099 تا 1449 دلار است.

2- کیفیت صفحه نمایش هر دو مدل یکسان است اما اندازه آیفون XS مناسب‌تر است

استفاده از مدل XS تنها با یک دست بسیار ساده‌تر است. این در حالی است که اندازه صفحه نمایش آن در مقایسه با آیفون‌های سری قبل از جمله آیفون 8 پلاس بزرگ‌تر است.

3- آیفون XS سبک‌تر از آیفون XS مکس است

شاید مهم‌ترین مزیت مدل XS در مقایسه با XS مکس سبک‌تر بودن آن باشد. نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که در تمام طول مدت روز موبایل‌هایمان را در دست، جیب یا کیف خود حمل می‌کنیم.

وزن آیفون XS حدود 177 گرم و وزن آیفون XS مکس حدود 208 گرم است.

4- آیفون XS از آیفون XS مکس قوی‌تر است

هر دو مدل به پردازنده شش هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی چهار هسته‌ای مجهز هستند. بنابراین گوشی بزرگ‌تر الزاما ارتباطی به عملکرد بهتر ندارد.

5- سیستم دوربین عقب هر دو مدل یکسان است

به معنای واقعی کلمه هیچ تفاوتی میان دوربین عقب آیفون XS و آیفون XS مکس وجود ندارد.

6- هر دو مدل دوربین جلوی یکسانی دارند

هر دو دارای دوربین‌های کاملا مشابهی هستند و ویژگی‌های آنها نظیر تثبیت‌کننده اپتیکال، Smart HDR، حالت پرتره و غیره در آنها یکسان است.

7- هر دو مدل به یک اندازه ضدآب هستند

هر دو موبایل ویژگی مشترکی دارند که عبارت است از برخورداری از استاندارد IP67 که آنها را در برابر آب و گردوغبار مقاوم می‌کند. این یعنی هر دو گوشی را می‌توان به مدت 30 دقیقه در آب نگه داشت و هیچ مشکلی برای آنها به وجود نمی‌آید.

8- هر دو مدل سیم‌کارت نانو و سیم‌کارت الکترونیکی را پشتیبانی می‌کنند

بعد از آیفون X تمام آیفون‌های جدید ویژگی چدید دو سیم کارت اپل را با خود دارند که به کاربران امکان می‌دهد که همزمان با یک سیم‌کارت الکترونیکی (eSIM) و یک سیم‌کارت فیزیکی نانو را در موبایل خود داشته باشند.

9- آیفون XS و آیفون XS مکس هر دو یک اکوسیستم اپل را دارند: iOS 12

هر دو آیفون با سیستم عامل iOS 12 به بازار عرضه شده‌اند. این بدان معنی است که هر دو به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری مشابهی را به طور مستقیم از اپل دریافت می‌کنند، فروشگاه App مشابهی دارند و همان ویژگی‌های امنیتی و حفظ حریم عالی را دریافت می‌کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مبینا

    ببخشید اگه آیفون xi وارد بازار شه xs وxs Max تولیدش متوقف میشه؟