کد مطلب: ۷۲۶۲۶۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

مقایسه شرایط وام خرید کالا در دو بانک / کدام بانک‌ها وام لوازم خانگی می‌دهند؟

مقایسه شرایط وام خرید کالا در دو بانک / کدام بانک‌ها وام لوازم خانگی می‌دهند؟

برخی از بانک‌ها به مشتریان خود وام خرید لوازم خانگی پرداخت می‌کنند. در این گزارش شرایط دریافت وام خرید کالا در دو بانک تجارت و صادرات، بررسی و مقایسه می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، افزایش قیمت لوازم خانگی باعث شده که بسیاری از خانوار برای خرید یا تعویض اسباب و اثاثیه خود به دریافت وام خرید کالا نیاز داشته باشند.

به همین جهت، برخی از بانک‌ها به منظور تسهیل خرید لوازم خانگی ایرانی، به مشتریان خود وام خرید کالا می‌دهد. در این گزارش شرایط دریافت وام خرید کالا در دو بانک تجارت و صادرات، بررسی و مقایسه می‌شود.

وام خرید کالا بانک تجارت

بانک تجارت در طرح زوج مهر خود تا سقف 30 میلیون تومان وام خرید لوازم خانگی داخلی می‌دهد.

سود این وام 30 میلیون تومانی 15 درصد است و علاوه بر این نرخ سود، متقاضی باید ۴۰۰ هزار تومان هزینه تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه را به بانک تجارت پرداخت کند. به علاوه، وام گیرنده با ارائه ضامن رسمی به بانک، بازپرداخت وام خود را تضمین می‌کند.

به این ترتیب هر قسط این وام که حداکثر زمان بازپرداخت آن 36 ماه است به حدود یک میلیون تومان می‌رسد. در نتیجه هر یک از وام گیرندگان در پایان زمان سررسید، حدود 37 میلیون و 840 هزار تومان را به بانک تجارت باز می‌گرداند.

برای دریافت این وام، متقاضی باید در ابتدا رسید خرید کالا را به شعبه موردنظر تحویل دهد. لازم به ذکر است که این وام تنها به خرید لوازم خانگی از فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک تجارت تعلق می‌گیرد.

فروشگاه پاکشوما و گروه انتخاب الکترونیک، فروشگاه‌هایی هستند که با بانک تجارت قرارداد دارند و می‌توان برای خرید از این فروشگاه‌ها وام گرفت.

وام 50 میلیونی بانک صادرات برای خرید از اسنوا

بانک صادرات در قالب طرح همیاران سپهر به افرادی که می‌خواهند از فروشگاه‌های اسنوا لوازم خانگی خریداری کنند، وام به صورت کارت اعتباری می‌دهد.

سقف این وام 50 میلیون تومان است و نرخ سود آن بر حسب مدت بازپرداخت، بین 15 و 18 درصد متغیر است. همچنین حداکثر زمان بازپرداخت این وام 36 ماه است.

هر قسط این وام با در نظر گرفتن سود 15 درصدی، به یک میلیون و 730 هزار تومان می‌رسد و وام‌گیرنده در نهایت 62 میلیون و 670 هزار تومان بازپرداخت می‌کند.

از سوی دیگر، هر قسط این وام خرید کالا با سود 18 درصدی، معادل یک میلیون و 807 هزار تومان است و مچموع بازپرداخت متقاضی به بانک، به حدود 65 میلیون تومان می‌رسد.

به علاوه وام گیرندگان موظفند 553 هزار تومان به عنوان هزینه آبونمان سالیانه و تشکیل پرونده به بانک بپردازند.

نوع ضمانت موردنیاز برای دریافت این وام، ارائه ضامن رسمی است. به علاوه، وام گیرنده نباید به بانک بدهکار و یا دارای چک برگشتی باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.