کد مطلب: ۵۳۵۳۸۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ارزان‌ترین زمین‌ها در تهران کجاست؟

ارزان‌ترین زمین‌ها در تهران کجاست؟

بازار خرید و فروش زمین و مسکن در چند ساله گذشته گسترش یافته است. بر اساس آگهی‌های دیوار، ارزان‌ترین نرخ خرید زمین در کدام مناطق تهران است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار خرید و فروش ملک در تهران برای بسیاری از افراد اهمیت دارد. به دلیل افزایش قیمت مسکن در چند سال گذشته، قیمت زمین در تهران بسیار افزایش پیدا کرده است.

ارزان‌ترین زمین‌ها در استان تهران در چه مناطقی هستند؟

بسیاری از مناطق حاشیه‌ای تهران نرخ پایینی برای خرید و فروش زمین دارند. بر اساس داده‌های به دست آمده از سایت دیوار، لیستی از ۱۲ منطقه از ارزان‌ترین محله‌های تهران که ارزان‌ترین زمین‌ها را دارند تهیه شده است.

شریف آباد، یکی از شهرهای کوچک و شرقی استان تهران، با متوسط قیمت دو میلیون و ۴۲۹ هزار تومان برای هر متر زمین، ارزان‌ترین منطقه در جدول نرخ فروش زمین در تهران است.

دومین رتبه در بین مناطق ارزان قیمت برای خرید زمین، با نرخ فروش دو میلیون و ۵۸۳ هزار تومان، متعلق به شهر فیروزکوه است.

ورامین، شهریار و پاکدشت، با متوسط قیمت ۳٫۱ میلیون تومان برای هر متر زمین، سه منطقه از ارزان‌ترین مناطق شهر تهران در لیست فروش زمین هستند.

شهر جدید قدس در غرب تهران، گران‌ترین منطقه در بین ۱۲ منطقه ارزان تهران برای فروش زمین است. متوسط قیمت هر متر زمین در شهر قدس ۱۰ میلیون و ۲۲۲ هزار تومان است.

در جدول زیر ارزان‌ترین مناطق تهران برای خرید زمین مشاهده می‌کنید. (دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع زمین در شهر تهران و حومه در ۱۰ روز گذشته در آگهی‌های دیوار است.)

789

آخرین اخبار بازار مسکن را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • امیر

    واقعا خنده داره زمین که هیچ ربطی به تحریم و دلار و مصالح ندارد و مهمترین نیاز ضروری برای خانه دار شدن و تشکیل خانواده و فرزند اوری است و باید هیچ سود اوری نداشته باشد و هر کس برای نیاز انرا تهیه کند توسط نفوذیها و سرمایه داران و دلالان و محتکرین گروگان گرفته شده و سودهای نجومی کلان به مردم تحمیل میکنند چون قانونی برای سوداگری نیست و نظارتی وجود ندارد زمینی که خداوند رایگان در اختیار بشر گذاشته چطور بنزین که نیاز ضروری برای تشکیل خانواده نیست سهمیه بندی میشه و بیت المال هست اونوقت خاک کشور که متعلق به همه مردم است هر کس سرمایه داشت انرا گروگان بگیرد و با معاملات سوری قیمتش را بالا ببرد و به مردم ظلم کند خدا لعنت کند باعث گرانی زمین را

    • ناشناس

      مشکل اصلى کاهش ارزش پول ملی و اقتصاد پدون ثبات و بی برنامه است.قیمت عنبر نسا هم افزایش یافته،آن هم مقصر سوداگران و محتکران و یا تحریم است!!! تمام کالاها و دارایها نسبت به پول ملی و پول ملی هم نسبت به دلار سنجیده میشود.پول ملی تمام کشورها به دلار سنجیده میشود اما چون کشورهای باثبات اقتصادی نرخ برابری پولشان با دلار ثابت است قیمت همه کالاها در این کشورها ثبات دارد.حتى عنبر نسا.اگر هزینه ها به دلار و درآمدها هم به دلار باشد مشکل حل میشود.چه کسانی مسؤل این توازن هستند!!احتمالا آنها مقصرند.

  • یعقوب

    سلام اینها همشون چرته،الان خانه متری5میلیون روت میافته تا بسازی

  • یا علی

    این چه سوالی است ارزونترین رمین ومسکن در کجاست .شما کاری کردین که فقط در کویر لوت زمین ارزونه که با این سناریوی آقایون چه شود …منتظر باشید ..دور نیست…

  • ناشناس

    در این دنیا به این بزرگی یک متر زمین هم نداریم

  • ناشناس

    مدیریت درست نباشه اینه دیگه ملت سپاسگزاری تو ترکیه میکنندوراحت زندگی بدون پول پیش اجاره خونه

  • کامیار

    فقط دوتا قانون مستحکم میخواد یکی هر کدملی یک خانه یعنی اگر کسی خونه دوم یا سوم داره باید نصفشو مالیات بده و دومیش اینکه هرسند تازه ای که زده میشه نشه به نام دیگری زد و خرید و فروش کرد تا ده سال یعنی دلال بازی تموم براحتی قیمت ملک شصت درصد کاهش میابد

    • ناشناس

      این سیاست های چکشی منجر به عدم تولید مسکن و نتیجه آن هم کمبود و گرانی بیش از حد مسکن می باشد

  • حسین

    زمین که ندارم، مریخ هم که احتمالا سندش به نام ایلان ماسک خورده! تو این دنیا بدون پول زیاد فقط میشه مرد!!