کد مطلب: ۴۰۵۴۴۵

آخرین وضعیت اقتصاد و بازارها در امروز:

نزول بورس و دلار همزمان با صعود طلا / معرفی بهترین‌های بورس و عرضه اولیه جدید / اعلام برنامه دولت برای یارانه‌ها

نزول بورس و دلار همزمان با صعود طلا / معرفی بهترین‌های بورس و عرضه اولیه جدید / اعلام برنامه دولت برای یارانه‌ها

امروز هرچند قیمت طلا یک روند صعودی به خورد گرفت اما قیمت دلار به مانند روند گذشته خود، بار دیگر ارزان شد. در همین روز شاخص بازار سهام یک افت تاریخی را ثبت کرد و بیش از 10 هزار واحد ریزش داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار امروز تا ساعت ۱۶ با 0.1 کاهش، 11 هزار و 342 تومان اعلام شده است.

قیمت طلا گرمی 18 عیار در بازار آزاد امروز سه‌شنبه ۲۳ مهر تا ساعت ۱۶ با هزار و 400 تومان افزایش به 406 هزار و 600 تومان رسید.

قیمت سکه امامی هم در بازار آزاد امروز سه‌شنبه ۲۳ مهر تا ساعت ۱۶ با 11 هزار تومان افزایش، سه میلیون و 977 هزار تومان معامله شد.

در همین روز بازار سهام یک رکورد تاریخی در زمینه افت را ثبت کرد و بیش از 10 هزار واحد ریخت.

1 23

شاخص بازار سهام امروز 3.4 درصد افت کرد.

در همین حال امروز اعلام شد که عرضه اولیه جدید در راه است و قرار شده روز چهارشنبه، اول آبان ماه سال جاری، بازار سرمایه ایران میزبان یک عرضه اولیه دیگر باشد و شرکت سرمایه‌گذاری آوا نوین با نماد « وآوا1» 150 میلیون سهم خود را به ارزش اسمی هر سهم 1000 ریال، عرضه خواهد کرد.

تجارت‌نیوز امروز اینفویی را منتشر کرد که طبق آن، صنایع زراعت، وسایل ارتباطی و محصولات کاغذ به ترتیب بیشترین بازدهی و صنایع کانه فلزی، تأمین آب برق و گاز و فلزات اساسی کمترین بازدهی را از آغاز سال تاکنون در بازار سهام داشته‌اند.

امروز همچنین سخنگوی دولت آخرین برنامه دولت برای حذف یارانه را اعللام کرد و گفت: داشتن خودروی 200 میلیون تومانی یکی از شاخص‌های حذف یارانه ثروتمندان است و حذف یارانه دهک‌های پردرآمد هر ماه در حال انجام است ولی حذف یارانه طبقه متوسط به طور حتم در برنامه دولت نیست.

آخرین وضعیت معادن ایران، آخرین خبر از تولیدات مشترک خودرویی ایران و جزئیات نشست وزیر صمت با فعالان اقتصادی از جمله اخبار مهم امروز بودند.

علاوه بر این، امروز رئیس جمهور با بیان اینکه ما امروز به سمت خودکفایی کامل حرکت می‌کنیم، گفت: دست برادری و دوستی به سمت همه همسایگان دراز می‌کنیم.

معاون اول رئیس‌جمهور نیز با بیان اینکه دولت ایران خوش‌حساب است، گفت: دولت تاکنون پول کسی را نخورده و بدهی‌های خود را پرداخت کرده است؛ یک ویژگی که دولت فعلی دارد این است که هم مطالبات خارجی و هم مطالبات داخلی پرداخت‌شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.