خبر مهم:

کد مطلب: ۵۶۹۲۰۱

تکمیل چند هزار مسکن مهر به دولت رئیسی رسید؟

تکمیل چند هزار مسکن مهر به دولت رئیسی رسید؟

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: از دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر، فقط تکمیل ۳۰ تا ۴۰ هزار واحد آن باقی مانده است که تا اواخر شهریور یا مهر سال جاری، به پایان می‌رسد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمود محمودزاده افزود: این واحد‌های باقی‌مانده بیشتر در مرحله پایانی و نصب و آماده‌سازی قرار دارند.

وی در پاسخ به این سوال که سامانه املاک و اسکان چه زمانی فعال می‌شود؟ گفت: براساس پیگیری‌های صورت گرفته، تا پایان هفته جاری، مشکل برطرف می‌شود.

مهلت ثبت‌نام، تا پایان مهر

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی افزود: مهلت ثبت‌نام در سامانه املاک و اسکان تا پایان مهر تمدید شده است و با یک شیوه جدید، اطلاعات را بعد از راه‌اندازی سامانه، به مخاطبان ارسال می‌کنیم.

محمودزاده گفت: به ۲۵ میلیون خانواری که همه اطلاعات هویتی آن‌ها در اختیار است پیامک ارسال می‌کنیم. اگر مورد تأیید خانوار قرار گرفت اعلام می‌کنیم و در غیر این صورت آن را ویرایش و مجددا ارسال خواهند کرد که این تغییر روش در اجرا بعد از بالا آمدن سیستم، ارائه می‌شود.

چند نفر ثبت‌نام کردند؟

وی در پاسخ به این سوال که آیا فقط سه میلیون نفر در سامانه املاک و اسکان ثبت نام کرده‌اند؟ افزود: از حدود ۲۸ و نیم تا ۳۰ میلیون خانوار در کشور، اطلاعات ۲۵ میلیون خانوار در سامانه موجود است، اما برای این که اطلاعات را راحت‌تر مردم دریافت کنند به آن‌ها پیامک می‌دهیم تا سرپرست خانوار اطلاعات را ملاحظه کند و در سامانه املاک و اسکان آن را ویرایش یا تأیید کند.

منبع: خبرگرازی صدا و سیما

آخرین اخبار حوزه مسکن را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    جناب محمود زاده کاش سماجت و پشت کاری که برای یافتن خانه های خالی و اعتراف گیری از مردم برای مالیات ستانی دارید و سرعت عمل در تغییر روش و بروز رسانی سامانه و دیگر ابتکارات و تهدید ها…کاش کمی از این سماجت و تلاش را جهت بررسی انواع متنوع دارایی مسؤلین بکار می بردید .قانون موسوم به از کجا آورده ای را که سالهاست مسکوت مانده بسادگی و با کمترین امکانات قابل اجراست.اول از مسؤلین شروع کنید بعد مردم.شما آمار خانه ها را بخاطر برنامه ریزی و کنترل اجاره بها نمی خواهید چون آمار همه را دارید .میخواهید از هرکس که اندوخته ای دارد سهمی با انگ محتکر و سوداگر بگیرید.فریب مردم مانند گذشته ساده نیست صادقانه بفرمائید…پول وده…پول زور وده …خودمان تقدیم میکنیم چون زورمان از شما کمتر است .لطفا به شعورمان توهین نکنید.