کد مطلب: ۳۴۲۶۲۲

یک کارشناس بازار مسکن در گفتگو با تجارت‌نیوز:

انبوه‌سازان از ساخت مسکن اجتناب می‌کنند / قیمت خانه در سال آینده گران می‌شود

انبوه‌سازان از ساخت مسکن اجتناب می‌کنند / قیمت خانه در سال آینده گران می‌شود

یک کارشناس بازار مسکن می‌گوید: به دلیل افزایش میزان دستمزد و دیگر عوامل تولید انبوه‌سازان از ساخت مسکن اجتناب می‌کنند و به نظر می‌رسد که قیمت مسکن در سال 98 نیز گران شود.

یک کارشناس مسکن در پاسخ به این پرسش که وضعیت مسکن در سال 98 چه خواهد شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: امسال وضعیت مسکن همانند پنج سال گذشته است. در پنج سال گذشته نیز مسکن در رکود کامل قرار داشت، با توجه به این که قیمت مسکن به طور چشم‌گیری افزایش نیافت، قیمت‌ها در یک بازه زمانی ثابت باقی ماند. در آن زمان تعداد معدودی از افراد می‌توانستند در بازار مسکن خرید و فروش داشته باشند که این اقدام را انجام می‌دادند.

856

یک کارشناس مسکن می‌گوید:به دلیل افزایش میزان دستمزد و دیگر عوامل تولید قیمت مسکن در سال 98 نیز گران می‌شود.

محمدعلی خطیب افزود: در سال 97 به دلیل مطرح شدن ارزهای سرگردان قیمت مسکن به طور چشم‌گیری گران شد. بخش عمده سرمایه‌گذاران به دلیل نااطمینانی در بخش‌های مسکن سرمایه‌گذاری و منابع مالی‌شان را در این بازار تزریق کردند.

او درباره قیمت خانه در سال 98 تصریح کرد: در این شرایط به دلیل گران شدن قیمت مصالح ساختمانی انبوسازان از ساخت مسکن اجتناب می‌کنند یا برخی افراد با احتیاط وارد این حوزه می‌شوند. بنابراین به نظر می‌رسد به دلیل افزایش میزان دستمزد و دیگر عوامل تولید قیمت مسکن در سال 98 نیز گران شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.