کد مطلب: ۴۲۹۶۲۵

آخرین وضعیت بازارها در امروز ۱۳۹۸/۱۱/۲۱

دلار و طلا گران شدند ؛ بورس و خودرو نزولی شدند

دلار و طلا گران شدند ؛ بورس و خودرو نزولی شدند

امروز سه‌شنبه، 21 بهمن ماه در حالی که قیمت دلار و طلا نسبت به روز گذشته افزایش یافتند، شاخص بازار سهام و قیمت انواع خودرو در بازار یک روند نزولی را پشت سر گذاشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار امروز 21 بهمن ماه تا ساعت ۱۷ با 0.8 درصد افزایش، 13 هزار و 608 تومان اعلام شده است.

قیمت سکه امامی هم در بازار آزاد امروز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه تا ساعت ۱۷ با 26 هزار تومان افزایش به پنج میلیون و 91 هزار تومان رسید.

قیمت طلا گرمی 18 عیار نیز در بازار آزاد امروز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه ساعت ۱۷ با سه هزار و 200 تومان افزایش به قیمت 520 هزار و 100 تومان رسید.

اما در این شرایط بازار سهام چه وضعیتی داشت؟

شاخص کل بازار سهام امروز با افت منفی ۱٫۶ درصد معادل ۷۴۶۶ واحد، تا سطح ۴۴۷ هزار و ۱۵۱ واحد پایین آمد. این درحالیست که امروز سهامداران بورس شاهد یک عرضه اولیه دیگر بودند.

در همین حال وضعیت بازار خودرو امروز نیز قابل توجه بود و قیمت انواع خودرو ارزان شد.

پس از آنکه قیمت خودرو روز گذشته وارد روند کاهشی شد؛ توانست با حفظ این مسیر، امروز نیز در اکثر خودروهای مورد بررسی کاهش قیمت را تجربه کند.

از اخبار مهم امروز توصیه وزیر اقتصاد درباره پس‌اندازهای مردم، اعلام وضعیت ذخایر استراتژیک کشور ، تبعات دوطرفه شدن معاملات بر بازار سهام و اعلام واریز یارانه نقدی بهمن ماه بود.

همچنین وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه در بخش غیر نفتی از رکود اقتصادی خارج شدیم، گفت: بر اساس مطالعات انجام شده، وجود حباب در بورس مورد تایید نیست.

امروز معاون کارآفرینی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز گفت: یک بخشی مهم از بیکاری در کرمانشاه، اورامانات، جوانرود، ثلاث باباجانی است که نرخ بیکاری به ۳۵ درصد می‌رسد اما با همکاران طرح تکاپو به این مناطق رفتیم در حالی که حتی یک بیکار پیدا نکردیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز امروز سخنانی را بیان کرد. محمدباقر نوبخت با بیان اینکه آخر این ماه عیدی و پاداش کارکنان دولت را به همراه حقوق بهمن پرداخت خواهیم کرد، گفت: آنهایی که فکر می‌کنند با مذاکره مشکل حل می‌شود، ما یکبار مذاکره کردیم. الان زمان مذاکره نیست، زمان ایستادگی است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مذاکره و گفتگو در همه حال مفید است .حتی با دشمن