کد مطلب: ۵۲۵۶۳۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اخباری که احتمالا امروز بازارها را متاثر کنند

اخباری که احتمالا امروز بازارها را متاثر کنند

روز گذشته قیمت دلار بیش از هزار و ۱۵۰ تومان و طلا بیش از ۳۰ هزار تومان ارزان شد و شاخص بورس نیز بار دیگر یک روند نزولی را پشت سر گذاشت. اما در امروز این بازارها متاثر از کدام اخبار احتمالا رفتار کنند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز گذشته قیمت دلار بیش از هزار و ۱۵۰ تومان و طلا بیش از ۳۰ هزار تومان ارزان شد و شاخص بورس نیز بار دیگر یک روند نزولی را پشت سر گذاشت. اما در امروز این بازارها متاثر از کدام اخبار احتمالا رفتار کنند؟

در ادامه چند خبر مهم و احتمالا موثر بر بازارهای امروز را می‌خوانید:

ـ معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی افزایش مراجعان سرپایی و بستری به مراکز درمانی و پیش‌بینی روند رو به رشد بیماران کووید۱۹ پس از پایان تعطیلات و مراجعه مسافران نوروزی در ابلاغی به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام کرد که پذیرش بیماران غیر اورژانسی متوقف شود.

ـ روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» در گزارشی به نشست روز سه‌شنبه کمیسیون مشترک برجام با حضور ایران و دیگر کشورهای عضو این توافق بین‌المللی پرداخت و نوشت یک مقام آمریکایی مدعی شده که دولت این کشور به دنبال حفظ برخی از تحریم‌های هسته‌ای به عنوان اهرم فشار علیه ایران نیست.

ـ ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی مذاکرات صورت گرفته در نشست کمیسیون مشترک برجام خبر داد و گفت کمیسیون امنیت ملی امروز و قبل از آغاز جلسه علنی مجلس، نشستی را با مسولان مربوطه جهت بررسی مذاکرات و مباحث مطرح شده در نشست کمیسیون مشترک برجام برگزار می کند.

ـ سخنگوی وزارت امور خارجه تنها شرط توقف اقدامات جبرانی ایران را رفع کامل تحریم‌ها و راستی‌آزمایی آن دانست.

ـ رسانه‌های کره جنوبی از احتمال سفر «چانگ سیه کیون» نخست وزیر کره جنوبی به تهران با هدف گفت‌وگو در مورد آزادسازی کشتی توقیف شده این کشور خبر دادند.

ـ مدیرعامل سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: در سال ۱۴۰۰ پروژه بزرگ ملی سامانه جدید پس از معاملات به بهره‌برداری می‌رسد.

ـ قیمت بیت‌کوین دیروز افزایش ۰٫۴ درصدی داشته و دوباره به مرز ۶۰ هزار دلار بازگشته است. در این مدت ۸۸۵ هزار توکن بیت کوین در جهان جابه‌جا شده است.

ـ حمید پورمحمدی، معاون سازمان برنامه و بودجه کشور گفته است: اقتصاد ونزوئلایی و تورم چندصد درصدی را پشت سرگذاشتیم و نظام بانکی را از فشار بودجه‌ای نجات دادیم.

ـ معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی گفت: قراردادهای اجاره در سال ۱۴۰۰ و تا سه ماه پس از اعلام رسمی پایان کرونا همچنان به طور اجباری تمدید می‌شود و مالکان نمی‌توانند مستاجران خود را جواب کنند. مصوبه ستاد مبارزه با کرونا درباره تمدید قراردادهای اجاره تا سه ماه پس از اتمام کرونا اعلام شده است.

ـ نایب رئیس دوم اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو می‌گوید: با وجود شروع فعالیت‌ها در سال ۱۴۰۰ اما هنوز خودرویی خرید و فروش نشده است. بازار کشش افزایش قیمت را ندارد و پیش‌بینی می‌شود که امسال دیگر خودرو گران نشود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اعتماد نکنید.کار خودتونو بکنید .

  • گشنه گدا

    بیچاره مردم

  • نادر افشار

    زمان تخلیه ملک آن چیزی است که در اجاره نامه توافق شده و طرفین امضا کرده اند ،دستور تخلیه ملک را صادر نکنید ،هیچ کسی در بخش مسکن سرمایه گذاری نمیکنه ،و قیمت ملک هم بالا خواهد رفت .در حال حاظر بهترین راه حل وام اجاره مسکن میباشد ..با بهره نسبتا کم

  • علی

    بورس بهتر میشه دلار ملک طلا نزولی و دست دلالان تو حنا

  • ناشناس

    نقدینگی رو جمع کردند الان سود بانکی روافزایش میدن،دیگه پولا پودر شد ماشیناو ملک و املاک سکه و دلار و طلایی ک مردم تو گرونی خریدن رو دستشون میمونه

  • ناشناس

    چطور به دلال و تولید کننده و وارد کننده که خودشونن دستور نمی دن به کسی که از روی بد بختی خونه خودش رو اجاره داده و با اجاره اون در کوره دهات زندگی می کنه دستور میدن ستاد کرونا فقط با وظیفه اصلی خود کار نداره که قرنطینه و برخورد با خاطیان و مرفهین باشه

  • ناشناس

    ننگ دارم از اینکه خودم رو ایرانی بدونم. یه آدم بی هویت بودن بهتر از ایرانی ذلیل بودنه

  • ناشناس

    با سلام
    همه در گرو اف ای تی اف است که تصویب شود
    تصویب کنید راه برای کمک به گروه ها پیدا میشود

  • ناشناس

    هم مالک بد داریم هم مستاجر بد من خودم تا حالا همیشه کمتر اجاره گرفته ام ولی پارسال که خواستم کمتر تخفیف بده ام مستاجرم خیلی وقیحانه رفتار بدی کرد باید عدالت اجرا شود برای هر دو طوری رفتار نکنید انگار مالک دزدی کرده نه ان هم زحمت کشیده و به پول کرایه احتیاج دارد

  • ناشناس

    کاری کردن دیگه هیچ تعلق و تعصبی نسبت به کشور و سرنوشت خودمون نداریم
    از همه چی نفرت داریم
    به امید پایان شب سیاه و فرا رسیدن صبح سپید