کد مطلب: ۲۶۵۱۷۵

بازار مسکن در تیر ماه چه تغییری می‌کند؟

بازار مسکن در تیر ماه چه تغییری می‌کند؟

بررسی آمارهای مسکن نشان می‌دهد میانگین تغییرات حجم معاملات مسکن شهر تهران در تیر ماه طی سه سال گذشته در مقایسه با خرداد ماه همان سال به طور متوسط حدود 11 درصد کاهش داشته است. در تیر ماه دو سال گذشته قیمت مسکن نیز نسبت به خرداد ماه آن سال تنها یک درصد رشد یافته است.

فریبا تاجدینی: بازار مسکن در تیر ماه سه سال اخیر چه تغییراتی داشته است؟ بررسی آمارهای مسکن نشان می‌دهد میانگین تغییرات حجم معاملات مسکن شهر تهران در تیر ماه طی سه سال گذشته در مقایسه با خرداد ماه همان سال به طور متوسط حدود 11 درصد کاهش داشته است. در تیر ماه دو سال گذشته قیمت مسکن نیز نسبت به خرداد ماه آن سال تنها یک درصد رشد یافته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از تحولات بازار مسکن شهر تهران منتشر شده از سوی بانک مرکزی معاملات مسکن شهر تهران در تیر ماه سه سال گذشته با نوساناتی همراه بود، به طوری که در تیر ماه سال 1394 معاملات مسکن نسبت به ماه قبل از خود با کاهش 25 درصدی همراه بود.

معاملات مسکن در تیر ماه سال 1395 با 579 معامله کمتر نسبت به ماه قبل 3.7 درصد کاهش داشت. همچنین در این ماه قیمت هر متر مکعب مسکن در شهر تهران نسبت به ماه قبل کمتر از یک درصد افزایش یافت و از 4.32 میلیون تومان در خرداد ماه سال 1395 به 4.35 میلیون تومان در تیر ماه سال 1395 رسید.

معاملات مسکن در تیر ماه سال 1396 با حدود شش درصد تغییرات نسبت به خرداد ماه این سال از 15 هزار و 848 معامله به 14 هزار و 533 فقره معامله کاهش یافت. قیمت مسکن در تیر ماه سال گذشته نسبت به ماه قبل از خود 1.24 درصد افزایش قیمت داشته است.

بررسی آمارهای مسکن نشان می‌دهد میانگین تغییرات حجم معاملات مسکن شهر تهران در تیر ماه طی سه سال گذشته در مقایسه با خرداد ماه همان سال به طور متوسط حدود 11 درصد کاهش داشته است.

photo 2018 06 21 03 18 43

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.