کد مطلب: ۷۱۴۱۲۵

فصل رونق معاملات مسکن فرا رسید

فصل رونق معاملات مسکن فرا رسید

به گفته عضو هیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک تهران، قیمت‌ها در بازار مسکن به ثبات نسبی رسیده و بستر رونق معاملات فراهم است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، یک عضوهیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک تهران،از رکود حاکم بر معاملات در بازار مسکن خبر داد و گفت: در شروع سومین فصل ازسالجاری، شاهد کاهش محسوس در حجم معاملات نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته هستیم.

سعید لطفی، درگفتگو با چابک‌آنلاین، با اشاره به ریسک‌پذیری بازارمسکن،افزود: در حال حاضر و به دلیل ریسک‌های غیراقتصادی در بازار مسکن، ریسک معاملات در این بازار افزایش یافته است، به همین خاطر بسیاری از متقاضیان، تمایلی برای خرید و فروش مسکن ندارند.

وی،تاکیدکرد: جان گرفتن معاملات در بازار مسکن نیازمند آرامش بیشتر در بازار مسکن و قابلیت پیش‌بینی ریسک قابل قبول برای معامله گران است چرا که خرید و فروش مسکن سرمایه بسیاری را می‌طلبد.

به گفته عضو هیات مدیره اتحادیه مشاوران املاک تهران، قیمت‌ها در بازار مسکن به ثبات نسبی رسیده و بستر رونق معاملات فراهم است.

وی، پیش بینی کرد که با آرامش گرفتن بیشتر بازار مسکن، شاهد رونق در معاملات خواهیم بود.

لطفی، دررابطه با فروش متری واحدهای مسکونی در بازار سرمایه، گفت: در صورتی که زیرساخت‌های این موضوع مهیا باشد و سرمایه افراد در این مسیر حفظ شود، طرح کارآمدی برای سروسامان دادن به صنعت ساختمان کشور بوده و با رونق صنعت ساختمان، چرخه اقتصادی کشور نیز سرعت می‌گیرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام، دوستان گول دلالان رونخورید، بازارمسکن در رکود کامل است، خریدار اصلا وجود نداره، قیمتها به طبع اون کاهشی است، مراقب سرمایه هاتون باشید وفعلا خرید نکنید ونظاره گر باشید