کد مطلب: ۱۳۴۴۴۵

قائم‌مقام وزیر راه خبر داد:

سایت شرکت عمران پردیس از دسترس خارج شد

سایت شرکت عمران پردیس از دسترس خارج شد

سایت شرکت عمران شهر جدید پردیس از دسترس خارج شد، به نظر می‌رسد این مسئله با اعلام قریب‌الوقوع قیمت نهایی فازهای باقیمانده مسکن مهر این شهر ارتباط دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، سایت شرکت عمران پردیس به نشانی www.pardis-ntoir.gov.ir از دسترس خارج شد. شرکت عمران پردیس در این سایت اقدام به انتشار اخبار بازدیدها و افتتاح‌ها پروژه‌های مسکن مهر می‌کرد. همچنین اطلاعیه‌های مربوط به قیمت نهایی و زمان افتتاح واحدها از این طریق به اطلاع متقاضیان مسکن مهر این شهر می‌رسید.

آخرین اطلاعیه این شرکت، اطلاعیه شماره 60 و 61 بود که در آن خطاب به متقاضیان تاکید شده بود: «به‌اطلاع همه متقاضیان محترم پروژه‌های شرکت‌های امیرساوالان کومه و پردیس سازان نوید (اولویت اول افتتاح مسکن مهر فاز 8 شهر جدید پردیس) می‌رساند: به‌دنبال افتتاح تعداد 4550 واحد در فاز 11 و تعداد 1134 واحد در فاز 3 در سال جاری، قیمت نهایی این پروژه‌ها تعیین و به این ترتیب گامی مهم در مسیر رفع مشکلات برداشته شد.»

از اوایل سال گذشته نیز سامانه مسکن مهر شهر جدید پردیس موسوم به "سامانه هوشمند پردیس" از دسترس خارج شد.

شرکت عمران پردیس با استفاده از سامانه هوشمند شرکت عمران پردیس مربوط به پروژه‌های مسکن مهر (mehr.pardis-ntoir.gov.ir) علاوه بر اطلاع‌رسانی درباره واحدهای مسکن مهر، شرایط بازدید از پروژه‌های این طرح را فراهم کرده بود، نامه‌های اداری نیز از طریق این سامانه در کارتابل متقاضیان قرار می‌گرفت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.