کد مطلب: ۴۳۷۶۶۰

رئیس اتحادیه املاک کرج در گفتگو با تجارت‌نیوز پاسخ داد:

قیمت خانه‌های کلنگی در کرج چقدر است؟

قیمت خانه‌های کلنگی در کرج چقدر است؟

رئیس اتحادیه املاک کرج می‌گوید: حداقل و حداکثر قیمت خانه‌های کلنگی در کرج از متری یک میلیون تومان آغاز و به متری 10 میلیون تومان می‌رسد.

رئیس اتحادیه املاک کرج در پاسخ به این پرسش که قیمت خانه‌های کلنگی کرج در شب عید چقدر گران شده است؟ به تجارت‌نیوز گفت: معمولا در پایان اسفند ماه براساس میزان معاملات انجام شده قیمت خانه‌های کلنگی تخمین زده می‌شود. فعلا درباره قیمت خانه‌های کلنگی کرج آماری ارائه نشده است. حداقل و حداکثر قیمت خانه‌های کلنگی در کرج از متری یک میلیون تومان آغاز و به متری 10 میلیون تومان می‌رسد.

محمد قمی افزود: چنانچه افراد قصد خرید ملک کلنگی را دارند می‌توانند براساس میزان سرمایه‌هایشان از کمال شهر و خرمشهر که قیمت خانه‌های کلنگی متری یک میلیون تومان است تا عظیمیه کرج که قیمت خانه‌ها به متری 10 میلیون تومان می‌رسد، زمین یا خانه کلنگی بخرند.

او اظهار کرد: معتقدیم زمین و ملک بهترین کالا برای سرمایه‌گذاری است. هر چند که زمین و خانه سوددهی‌شان در بلند مدت نمایان می‌شود اما خرید آن ضرری ندارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دوره خرید بیابون گذشته مردم پولشون توبورس سرمایه گذاری میکنن تازه فهمیدن چقدر راحته و پولشون چه راحت باسود نقد میشه تو بورس حالا حالا برو تو صف ملک تو نقد کن او اووووووووووو

    • ناشناس

      به احتمال زیاد الان مال باخته بورسی

  • بی اسم

    این قیمت ها که شما نوشتید.غیر واقعی هست.
    درمنطقه عظیمیه کلنگی زیر چهارده میلیون پیدا نمیکنید. حتی در بعضی مناطق صحبت از بیست میلیون هم میکنند

  • ناشناس

    لطف کنید تو عظیمیه فایل کلنگی متری ۱۰ میلیون رو به من بگه کجاس که خریدارم. این قیمتی که فرمایش کردن مال سال ۹۶ هست