کد مطلب: ۵۷۸۴۹۶

افزایش قیمت دلار امروز ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ / دلار به ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسید

افزایش قیمت دلار امروز ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ / دلار به ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسید

قیمت دلار امروز به کانال ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان نزدیک شد و با افزایش قیمت همراه بود. دلار در بازار آزاد ۲۷ هزار و ۵۴۰ تومان قیمت خورد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار امروز همچون روز گذشته با افزایش قیمت همراه بود. نرخ ارز در بازار آزاد امروز از ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان عبورکرد و با نرخ ۲۷ هزار و ۵۴۰ تومان همراه بود.

قیمت دلار در صرافی ملی امروز حدود ۶۳ تومان همراه بود و به نرخ ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان رسید.

نرخ ارز در بازار متشکل ارزی ۲۶ هزار و ۴۵۹ تومان ثبت شد و نسبت به آخرین نرخ دیروز حدود ۱۰۰ تومان افزایش قیمت داشت.

ترجیح معامله‌گران؛ نوسان‌گیری روزانه

به نظر می‌رسد در شرایطی که بازار با ابهامات زیادی درباره آینده مواجه است، معامله‌گران ترجیح می‌دهند بر مبنای اخبار روزانه، موقعیت خرید و فروش خود را تنظیم کنند. با این حال به نظر می‌رسد بیشتر معامله‌گران در شرایط کنونی حاضر به ریسک بزرگی نیز نیستند و پس از اندکی سود، موقعیت خود را تغییر می‌دهند.

در ۱۰ روز گذشته عمدتا معامله‌گران در حوالی محدوده ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان فروشنده شده‌اند و در نزدیکی محدوده ۲۶ هزار‌و‌۸۰۰ تومان موقعیت خرید گرفته‌اند. تا زمانی که اسکناس آمریکایی از دامنه یاد شده خارج نشود، خریداران و فروشندگان به صورت معنادار وارد بازار نخواهند شد.

در این میان بخشی از فعالان بازار عنوان می‌کنند که بارها معامله‌گران سعی کردند که قیمت دلار را به زیر محدوده ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان ببرند. با این حال، چنین اتفاقی رخ نداد و اسکناس آمریکایی نوسانات محدودی را در دامنه مشخص انجام داد. این موضوع از نگاه افزایشی‌های بازار به معنای آن است که قیمت دلار در حال کف‌سازی است. از نگاه آنها با محکم شدن کف ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومانی، جسارت خریداران برای ورود تدریجی به بازار بیشتر خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دلار تا یک ماه آینده به 30 تومن میرسه. تا آخر سال 40 تومن. هیچ توافقی هم انجام نمیشه. تحریم های جدید هم با شدت بیشتر در راه هست. لوازم خانگی و مواد غذایی و آشامیدنی به شدت گران خواهند شد.

    • ناشناس

      من ۷تا سکه دارم که ۱۷ میلیون خریدم بنظرتون بفروشم

  • سید محمد

    ای بابا دلار بشه پنجاه هزار تومان… به مردم بدبخت رسیدگی کنید.. فقر زیاد شده…. انشالا با رئیسی بهتر بشه

  • ناشناس

    با هر شرایطی تحریم ها لغو میشه