کد مطلب: ۴۴۶۵۶۲

دبیر انجمن صنایع لبنی در گفتگو با تجارت‌نیوز:

قیمت لبنیات تا پایان ماه رمضان گران نمی‌شود

قیمت لبنیات تا پایان ماه رمضان گران نمی‌شود

دبیر انجمن صنایع لبنی می‌گوید: ستاد تنظیم بازار اعلام کرده است که قیمت ۱۲ قلم کالاهای لبنی مصوب شده و افراد نیز مجوز افزایش قیمت کالاهای لبنی را ندارند. قیمت لبنیات تا پایان ماه رمضان نیز تغییری نخواهد کرد.

دبیر انجمن صنایع لبنی در پاسخ به این پرسش که چرا قیمت برخی از محصولات لبنی در واحدهای صنفی خرده فروشی گران شده است؟ به تجارت‌نیوز گفت: ستاد تنظیم بازار اعلام کرده است که قیمت ۱۲ قلم کالاهای لبنی مصوب شده و افراد نیز مجوز افزایش قیمت کالاهای لبنی را ندارند. در حقیقت فعلا درخواست اصلاح قیمتی از سوی صنعتگران به دولت داده نشده و قیمت لبنیات تا پایان ماه رمضان نیز تغییری نخواهد کرد.

رضا باکری افزود: گفته می‌شود برخی شرکت‌ها قیمت برخی محصولات لبنی را گران کرده‌اند. ما تا به امروز درخواستی مبنی بر افزایش قیمت محصولات لبنی از سوی شرکت‌های بزرگ لبنی را نداشته‌ایم. حال اینکه برخی واحدهای صنفی می‌گویند قیمت شیر و ماست برخی از برندها گران شده علت افزایش قیمت برخی محصولات لبنی را از آنها جویا خواهیم شد.

او در ادامه اظهار کرد: باید دید شرکت‌ها قیمت چه نوع شیر یا ماست‌هایی را گران کرده‌اند. قیمت شیر بطری پاستوریزه کم چرب، پر چرب، کامل و نیمه چرب تثبیتی است. قیمت شیراستریل پاکتی، پنیر ۴۰۰ گرمی، ماست کم چرب و پر چرب دبه‌ای نیز روند تثبیتی دارد. شرکت‌ها انواع ماست نیز تولید می‌کنند که ممکن است به دلیل افزایش قیمت تمام شده یا افزایش قیمت دستمزد کارگران قیمت کالاها را گران کرده باشند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی بختیاری

    پس ما هم بهتره بفروشیم ! همه چی رو مجوز دادن برا گرونی جز شیر.همون بهتره بفروشیم دلار و ارز بخریم سودشم بیشتره