کد مطلب: ۳۴۳۹۵۸

نایب‌ رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران پاسخ داد:

ساخت مسکن‌های حمایتی چه تاثیری بر قیمت مسکن دارد؟

ساخت مسکن‌های حمایتی چه تاثیری بر قیمت مسکن دارد؟

نایب‌ رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران می‌گوید: اقدام دولت برای ساخت مسکن‌های حمایتی بسیار ناچیز است. نیاز جامعه بیش از این ارقام مطرح‌شده است. بنابراین این برنامه‌ها تاثیری در کاهش قیمت مسکن ندارد.

نایب‌رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران درباره این پرسش که ساخت 100هزار واحد حمایتی توسط دولت و بنیاد مسکن چه تاثیری در بازار مسکن دارد؟ به تجارت‌نیوز گفت: در هر حالت تولید مسکن به هر میزانی به افزایش عرضه کمک می‌کند. سالانه نیاز مردم برای خانه، تولید حدود یک میلیون و 200 واحد دستگاه است. بنابراین ساخت محدود خانه توسط دولت دردی را دوا نخواهد کرد.

حسام عقبایی افزود: قرار است دولت تا پایان سال 1400 حدود 400 هزار واحد مسکونی بسازد و در اختیار مردم قرار دهد. معتقدیم باید فضایی برای صنعت و انبوه‌سازی در کشور مهیا کنیم. در حقیقت این حمایت دولت در راستای تولید مسکن اقدام مناسبی محسوب می‌شود که از هیچ بهتر است.

او درباره این پرسش که آیا ساخت واحدهای مسکونی از سوی دولت کنترل‌کننده قیمت‌هاست؟ اظهار کرد: این اقدام دولت در راستای تولید مسکن بسیار ناچیز است. نیاز جامعه بیش از این ارقام مطرح‌شده است. بنابراین این برنامه‌ها تاثیری در کاهش قیمت مسکن ندارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.