کد مطلب: ۵۴۸۹۳۲

قاضی زاده هاشمی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری:

ممنوعیت واردات خودرو، کیفیت را کاهش داده است

ممنوعیت واردات خودرو، کیفیت را کاهش داده است

امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در موضوع خودرو برای اینکه از اشتغال هم‌وطنانمان حفاظت کنیم واردات را بسته‌ایم که البته این خود باعث می‌شود هموطنان از کیفیت آن راضی نباشند، چرا که به صورت انحصاری در آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی بیان کرد: ایران از نظر علم و فناوری مدیریت اقتصادی تزانزیت منطقه و حجم نقدینگی این ظرفیت را دارد که به محور اقتصاد منطقه ۶۰۰ میلیونی تبدیل شود.

قاضی‌زاده هاشمی درباره نوع ویژه به واردات کالا‌ها به کشور افزود: ما باید یک ایران بزرگ اقتصادی سیاسی در بازار بزرگ ۶۰۰ میلیونی در منطقه تشکیل دهیم یعنی راه توسعه ایران در این است که این بازار هزار میلیارد دلاری نقش ویژه خود را به ویژه با تشکیل شرکت‌های زنجیره تولید بین ایران با یک یا ایران با چند کشور شکل گیرد.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه ممکن است در داخل تولید دستگاه ام آر‌ای یا هواپیما به صرفه نباشد، اما این مهم می‌تواند در مشارکت با کشور‌های منطقه نتیجه دهد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در موضوع خودرو نیز هم اکنون برای اینکه از اشتغال هم‌وطنانمان حفاظت کنیم واردات را می‌بندیم که البته این خود باعث می‌شود هموطنان از کیفیت آن راضی نباشند چرا که به صورت انحصاری در آمده است، اما در همین زمینه می‌توان با مشارکت کشور‌های منطقه فرم خودرو و یا اجزای مهم دیگر آن یک زنجیره تولید شکل داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات ۱۴۰۰ پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.