کد مطلب: ۵۶۲۳۹۳

مصدومیت ۱۶ کارگر بر اثر واژگونی مینی‌بوس

مصدومیت ۱۶ کارگر بر اثر واژگونی مینی‌بوس

فرماندار قصرشیرین گفت: یک دستگاه مینی‌بوس حامل کارگران شرکت بیستون پارس در نزدیکی محل این مجموعه در مسیر قصرشیرین به خسروی، واژگون و ۱۶ نفر مصدوم شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مرادعلی تاتار افزود: این مینی‌بوس ساعت هفت صبح امروز حین انتقال کارگران به محل شرکت در مسیر قصرشیرین به خسروی واژگون شد و تعدادی از کارگرانی که داخل آن بودند، مصدوم شدند.

وی افزود: بلافاصله مصدومان توسط دستگاه‌های امدادی به بیمارستان ابوالفضل العباس (ع) قصرشیرین منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.

فرماندار قصرشیرین گفت: این حادثه هیچ مورد فوتی تاکنون نداشته و از مجموع مصدومان نیز ۱۳ نفر در محل بیماستان ابوالفضل العباس (ع) تحت درمان و مداوا قرار گرفته و سه مصدوم نیز به دلیل شکستگی شدید به مرکز درمانی در کرمانشاه اعزام شده‌اند.

مجموعه باغ سه هزار هزار هکتاری قصرشیرین از سوی شرکت پیوند بیستون پارس وابسته به بنیاد مستضعفان برای کاشت انواع درختان میوه‌های گرمسیری مانند خرما، انگور و مرکبات با هدف تولید محصولات گرمسیری در این شهرستان در دست اقدام است ( ایرنا ).

چندی پیش نیز واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران محیط‌زیستی که برای بازدید از سد کانی سیب راهی استان آذربایجان غربی شده بودند حادثه تلخی را رقم زد و به جان باختن دو نفر از خبرنگاران و مصدومیت شمار دیگری از آنها منجر شد. این حادثه در شرایطی اتفاق افتاد که بررسی‌های اولیه از نقص‌فنی در اتوبوس حکایت دارد ( همشهری ).

در حادثه دیگری نیز دیگری واژگونی اتوبوس سرباز معلمان در محور یزد شیراز، جان ۷ سرباز معلم را گرفت و ۱۸ مجروح به جا گذاشت ( تجارت‌نیوز ).

فرسودگی ناوگان حمل و نقل کشور ، یکی از دلایل عمده بروز چنین اتفاقاتی اعلام شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.