خبر مهم:

کد مطلب: ۳۷۱۷۷۳

برای ورود به چه کشورهایی باید دلار همراه داشته باشیم؟

برای ورود به چه کشورهایی باید دلار همراه داشته باشیم؟

طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص مشکلات پیش آمده در فرودگاه مسقط به اطلاع می‌رساند هر یک از اتباع ایرانی که جهت صدور روادید فرودگاهی (ویزا) به کشور عمان وارد می‌شوند، می‌بایست حداقل 300 دلار به همراه داشته باشند، در غیر این صورت از پذیرش مسافر جلوگیری خواهد شد.

شرایط ورود به کشور عمان:

به نقل از شرکت خدمات مسافرتی آنیل پرواز، طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص مشکلات پیش آمده در فرودگاه مسقط به اطلاع می‌رساند هر یک از اتباع ایرانی که جهت صدور روادید فرودگاهی (ویزا) به کشور عمان وارد می‌شوند، می‌بایست حداقل 300 دلار به همراه داشته باشند، در غیر این صورت از پذیرش مسافر جلوگیری خواهد شد.

خرید بلیط هواپیما:

اگر قصد خرید بلیط هواپیما را دارید می‌توانید برای رزرو پروازهای داخلی و خارجی مانند خرید بلیط گرجستان ، بلیط دبی، بلیط تایلند و مسیرهای مختلف اروپایی از سایت آنیل پرواز اقدام کنید و به راحتی بعد از رزرو پرواز از بخش هتل‌ها می‌توانید برای مقصد مورد نظر هتل خود را نیز رزرو کنید. در بخش هتل‌ها می‌توانید امکانات هتل و نقشه و خدمات مربوط را مشاهده کنید و نسبت به نیاز و هزینه‌ای که برای سفر خود درنظر گرفته‌اید، بهترین تصمیم را بگیرید.

بلیط‌های لحظه آخری:

همچنین اگر قصد سفر به استانبول را دارید و به دنبال خرید بلیط لحظه آخری استانبول هستید و میخواهید ارزان سفر کنید این نکته را فراموش نکنید که با ورود به سایت بخشی را مشاهده می‌کنید با عنوان مسیرهای پیشنهادی که در این قسمت ارزان‌ترین نرخ بلیط برای مسیر مشخص‌شده را می‌توانید خریداری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.