کد مطلب: ۴۸۳۵۹۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۲۱ مهر ۹۹

پیش‌بینی قیمت دلار امروز 21 مهر 99

در ابتدای روز یکشنبه قیمت دلار به بالای ۳۱ هزار تومان رفت و در اواسط روز به نزدیکی ۳۱ هزار و ۷۰۰ تومان نیز رسید. اما امروز قیمت دلار چه روندی را در پیش خواهد گرفت؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در ابتدای روز یکشنبه قیمت دلار به بالای ۳۱ هزار تومان رفت و در اواسط روز به نزدیکی ۳۱ هزار و ۷۰۰ تومان نیز رسید. در صرافی ملی نیز بهای دلار به رقم ۳۱ هزار و ۱۵۰ تومان رسید.

اما امروز قیمت دلار چه روندی را در پیش خواهد گرفت؟

از امروز قرار است بانک‌مرکزی به صورت روزانه ۵۰ میلیون دلار به بازار عرضه کند. از سوی دیگر بانک‌مرکزی اجازه داده که از امروز سقف خرید بانک‌ها و صرافی‌ها در بازار متشکل ارزی به ۵۰۰ هزار دلار افزایش پیدا کند. از نگاه روزنامه دنیای اقتصاد این دو اتفاق می‌تواند از التهابات بازار ارز کم کند.

علاوه بر این، رئیس کل بانک مرکزی صبح امروز برای مذاکره با مقامات بانکی و اقتصادی عراق در رأس یک هیات بانکی و تجاری عازم بغداد شد. این سفر در حالیست هفته گذشته سخنگوی دولت و رئیس جمهور از تلاش‌های جدید برای آزادسازی منابع ارزی بلوکه شده در کشورهای دیگر خبر داده بودند.

عصر روز گذشته نیز اقتصادنیوز نوشته بود: خبر افزایش عرضه ارز کافی بود که معامله‌گران دلار تغییر موقعیت دهند و روند ارز نزولی شود.

روز گذشته کامران ندری، کارشناس امور بانکی، نیز در گفتگو با تجارت‌نیوز علت افزایش قیمت ارز را به تحریم بانک‌ها و موسسات ایرانی مرتبط دانسته و گفته بود: خبر این موضوع آثار روانی خود را به سرعت گذاشته است اما این که در عمل چه اندازه برای بازار ارز مشکل‌ساز خواهد بود هنوز مشخص نیست.

آیا امروز بازار ارز روندی متفاوت نسبت به دیروز در پیش خواهد گرفت؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • شیوا

    شاید موقتی یه کوچولو بیاد پایین ولی سیر کلی صعودی هست و احتمالا تا پایان سال روی سی و پنج ثابت میشه
    و سال دیگه هم باز یه انفجار بزرگ قیمتی

    • ناشناس

      اومد پایین

  • ناشناس

    ما به همه گفتیم اومد پایین تو هم بگو اومده پایین .

    • ناشناس

      مابه همه گفتیم اومد پایین اما بهروزجان بهمون خندیداین یعنی چی؟

  • ناشناس

    تجارت نیورپیگیرباش که چرا کارگزاری مفید بعددوماه یک بارفقط هشت هزار ویه بادفقط دوازده هزار واریزکرده بعد اون یه ریال واریز نکرداین به جزتوهین به مردم چیزی دیگه نیست کارگزاری مفید اگه توان فروش سهام عدالت رانداره به مردم اعلام بکنه تاماهم کارگزاری راعوض کنیم یا جوابگو باشه اگه فروخته چرا پول ملت را واریزنمیکنه

  • ناشناس

    همش بازی دولت هست

  • ناشناس

    پول ایرانو کلا حذف کنید بادلار کار کنیم تا دخل با خرجمون جور در بیاد این منطقی تره

  • ناشناس

    پول سهاممون روبدیدتوخداااا دیگه اون پول سهام یه گوشی هم نمیکنه خداازتون نگذره ?

  • امیر

    به جاش امنیت داریم

    • عرفان

      کم چیزیه؟؟

  • ناشناس

    امروز ۲۱ مهر ماه ، دلار و اونس جهانی هر دو کاهشی بوده ولی قیمت طلا در ایران رشد داشته ، هر گرم ۳۰ هزار تومن.این خود نشان دهنده ی آن هست که رئیس اتحادیه طلا، یکی از مافیا و رانت خواران طلا بوده و هست. ایشان در سال ۹۷ سکه ی ۳میلیون ۵۰۰ هزار تومنی و طلا گرمی ۳۳۰هزار تومنی خرید .اونم خیلی زیاد . الآن هم قند تو دلش آب میکنه که قیمت طلا رو هر روز و هر لحظه بالا ببره .یکی هم نیست که از ایشان بپرسه چرا علیرغم کاهش اونس و دلار ، قیمت طلا رشد داشته ؟!!!!!!!