کد مطلب: ۶۷۷۴۷۵

چه کسانی پذیرش مسکن ملی گرفتند؟

چه کسانی پذیرش مسکن ملی گرفتند؟

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از پالایش و پذیرش ۳۳۰ هزار متقاضی مسکن در شهرهای جدید خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، چه کسانی پذیرش مسکن ملی را گرفتند؟

به نقل از ایرنا ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: در طرح نهضت ملی مسکن بالغ بر ۵ میلیون نفر نام‌نویسی کردند. از این تعداد در شهرهای جدید یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد متقاضی حدود ۷۰۰ هزار نفر حائز سه شرط اولیه (تاهل، عدم استفاده از امکانات دولتی و عدم مالکیت خصوصی) بودند.

در بررسی شرط چهارم که شامل احراز هویت افراد و سابقه سکونت بود پالایش‌های متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن به حدود ۳۳۰ هزار نفر رسید.

جعفری ادامه داد: از حدود ۳۴۰ هزار متقاضی موثر طرح نهضت ملی مسکن که حائز شرایط بودند افرادی که در بانک برای طرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردند زیر ۲۰ هزار نفر است.

در بسیاری از شهرها متقاضیان اعلام می‌کنند که توان تامین آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی را ندارند؛ بنابراین ضرورت دارد تا در خصوص آورده متقاضیان راهکارهایی اندیشیده شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز ضرورت و ظرفیت کشور برای احداث سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور وجود دارد از آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در ماه‌ گذشته خبر داد و گفت: یکی از معضلاتی که هم اکنون در اجرای طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد این مورد است که در مناطقی که متقاضیان مسکن فراوان است زمین کم است و بالعکس که باید برای رفع این مشکل اقدام شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ماهی 5میگیرم چطور 4ماه 40بدیم منصرف شدم

  • ناشناس

    س چهارتابچه دارم نه خانه نه زمین با۴۷سال سن مستجرم ازشماتقاضای کمک دارم شماروبه خدایک فکری برای خانه دارشدن من کنید

  • ناشناس

    یک مستاجر نهایت ماه دوتومن بتونه بده بااین هزینه ها تورم… که بیشترمستاجرها کارگرند بدون مزایای خاصی… این چه مسکن ملیه؟ که این چیزا درنظر نگرفتند؟ بیشترمیخوره برای طرف حقوق بالا میگره… کارگرنیست برای اونا خوبه.

  • محیا 66

    سلام ما پنج نفر هستیم نه خونه داریم نه ماشین نه از امکانات خاص دولت استفاده کردیم همسرم هم در بیمارستان به عنوان نگهبان مشغول هستم برای مسکن ثبت نام کردیم ولی رد شدیم دلیلش هم مشخص نیست الان با صدور بیست میلیون پول پیش خونه پیدا نمی‌کنیم یا اگه هست به پنج نفر نمی‌دن سه تا بچه دارم بچه آخرم سال ۹۸متولد شده تورو خدا اگه کسی می دونه کجا میتونم برم و ثبت نام کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

  • م

    من مستاجر هستم باپول پیش کم
    نه ماشین دارم نه زمین دارم
    دو بار برای مسکن ملی اقدام کردم
    عین دو بار رد درخواست واسم زدن.
    چکار باید بکنم کجا باید مراجعه کنم

  • بی خانه

    بنده مستاجر هستم و معلول.برای مسکن ملی ثبت نام کردم .چون همسرم از ارثی که از فروش خانه پدری که به ایشان رسید.ششصد مترزمین کشاورزی به قیمت 150میلیون تومان چند سال پیش خرید.وهنوز زمین مشاع ودروضعیت نا معلوم بوده، ومن هیچ دخلی به این زمین ندارم.وضعیت پرونده مسکن ملی بنده قرمز است.چه باید کنم؟؟؟

  • رضا

    باوا من هرچی ثبت نام میکنم ثبت نمیشه باید چیکار کنم روزی صدبار میزنم نمیشه

  • رضا

    به خدا صدبار ثبت نام میکنم میگه ثبت نام به اتمام رسیده است باید چیکار کنم

  • ناشناس

    ای کاش فکر مسکن برای قشر پایین جامعه میکردید این طرح فقط برای قشر بالای جامعه کار ساز است ۴۰ میلیون برای قشر پائین یعنی هیچی در ماه نخورن نپوشن نرن دکتر برن تو غار زندگی کنن تا پول رهن خونشون بدن اورده اولیشون.باتشکر از جناب اقای رییسی رئیس جمهور قشر بالای جامعه.

  • ناشناس

    سلام من ثبت کردم تو هشتگرد معرفی کردن حالا باید دو ماه دیگه 40میلیون بریزم من بیکار هستم باید از کجا بیارم این چه کمکی دولت می‌کنه برای خاندار شدن تا آخر باید معلوم نیست چقدر بریزیم اگه این همه پول داشتم میرفتم یه خونه آماده میخریدم که هی ثانیه ای ارقام میبرن بالا دولت باید فکری برای کسانی که خونه ندارن لکنه