خبر مهم:

کد مطلب: ۵۴۹۶۵۱

رضایی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری:

۱۴۰۰، سال گشایش ملت ایران خواهد بود

۱۴۰۰، سال گشایش ملت ایران خواهد بود

 محسن رضایی، کاندیدای سیزدهم انتخابات ریاست‌جمهوری پیش از آغاز دومین مناظره در صدا و سیما با بیان اینکه ۱۴۰۰ سال گشایش ملت ایران خواهد بود، گفت: ان‌شاءلله این ناراحتی‌ها کنار می‌رود و دوباره لبخند به صورت مردم و برکت به سفره‌ها برمی‌گردد و ملت شاهد آغاز جدیدی در زندگی خود خواهند بود و به سوی جشن‌های بزرگ می‌روند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی در بدو ورود به محل مناظره دوم کاندیداهای ریاست‌جمهوری افزود: امیدوارم بحث‌ها و دردهای اصلی را در این مناظره مطرح کنیم و راهکار بدهیم و همه ما از بحث های حاشیه‌ای پرهیز کنیم.

رضایی گفت: آمادگی دارم مردم را امیدواری حقیقی دهم چون امید گفتنی نیست، دیدنی است و ان‌شاءالله دولت ما امید را به مردم هدیه می‌دهد ( ایسنا ).

دومین مناظره میان نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری امروز، سه‌شنبه ۱۸ خرداد، ساعت ۱۷ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار و به صورت زنده از شبکه یک و خبر سیما و شبکه رادیویی ایران پخش می‌شود.

نخستین مناظره انتخابات ۱۴۰۰ ایران ، روز جمعه ۱۵ خرداد با موضوع اقتصادی برگزار شد. در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، عبدالناصر همتی، محسن رضایی، سعید جلیلی، سید ابراهیم رئیسی، محسن مهرعلیزاده و علیرضا زاکانی از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شده‌اند.

بنا بر اعلام اسماعیل موسوی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور، ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ هستند. بیش از ۷۲ هزار شعبه اخذ رای در سراسر کشور پیش بینی شده است که به عنوان شعبه‌های ثابت و سیار، کار اخذ رای را در ۲۸ خرداد انجام می‌دهند.

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات ۱۴۰۰ پیگیری کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.