کد مطلب: ۲۲۳۵۰۲

برنامه‌های معاونت مسکن و ساختمان در سال ۱۳۹۷

برنامه‌های معاونت مسکن و ساختمان در سال 1397

معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام چکیده‌ای از برنامه‌های معاونت مسکن و ساختمان در سال 1397، گفت: ابلاغیه پرهیز از قبول منافع متعارض و اصلاح فرآیندهای اداری ساخت‌و‌ساز به نفع مردم، مهندسان و فعالان واقعی صنعت ساختمان در کنار سالم‌سازی ساختار درآمدی و اداره سازمان‌های نظام مهندسی امسال اجرایی خواهد شد.

حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در پیام نوروزی خود ضمن عرض تبریک به تمامی هموطنان، بخشی از برنامه‌های معاونت مسکن و ساختمان را در سال 1397 ارائه کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مظاهریان گفت: سال نو همراه با امیدهای نو از راه رسید و شاید جذاب‌ترین جنبه‌های وجودی بهار، امید به بهروزی و ساختن آینده‌ای بهتر باشد که به همین دلیل مایلم از این فرصت استفاده کنم و افق‌های پیش رو در حوزه کاری خود را در معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با شما در میان بگذارم.

معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: پس از چند سال رکود، خوشبختانه در نیمه دوم سال 96 رونق به بازار مسکن بازگشت.

در نیمه سال 96 شاهد بودیم که هر چهار شاخصه مهم شامل تعداد معاملات، قیمت واحد مسکونی، ارزش معاملات و تعداد پروانه‌های ساختمانی، رشد مثبتی را از خود نشان دادند.

وی تصریح کرد: اگر بازارهای رقیب مسکن دچار تلاطم نشوند می‌توان پیش‌بینی کرد که رونق مسکن با شیب ملایم تداوم خواهد یافت.

مظاهریان همچنین خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود قیمت مسکن در حد نرخ تورم و کمی بیش از آن اتفاق بیفتد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بخشی دیگر از پیام نوروزی خود به موضوع ساختمان و مهندسی ساختمان اشاره کرد و گفت: در بخش ساختمان و مهندسی ساختمان سال 97 با پیگیری‌های مجدانه، با تغییرات اصلاحی همراه خواهد بود.

وی تاکید کرد: ابلاغیه پرهیز از قبول منافع متعارض و اصلاح فرآیندهای اداری ساخت و ساز به نفع مردم، مهندسان و فعالان واقعی صنعت ساختمان در کنار سالم‌سازی ساختار درآمدی و اداره سازمان‌های نظام مهندسی امسال اجرایی خواهد شد.

مظاهریان افزود: انتخابات هیات مدیره های سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان در مهر امسال اتفاق مهم دیگری است که بار دیگر به مهندسان این فرصت را می‌دهد که دیدگاه‌ها و خواسته‌های خود را بیان کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این مطلب که سالی پرکار، پر امید و حساسی پیش‌رو است، گفت: همراهی شما با پیشنهادات، نقدها و حمایت‌هایتان راهگشا خواهد بود و سال نو بر تمامی هموطنان مبارک باشد.

منبع: وزارت راه و شهرسازی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.