کد مطلب: ۷۹۸۹۸۰

قیمت جدید کوییک R دنده و اتوماتیک اعلام شد+ جدول

قیمت جدید کوییک R دنده و اتوماتیک اعلام شد+ جدول

محصولات عرضه‌شده سایپا در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مشمول تحویل 90 روزه شده‌اند. در این میان، سایپا قیمت جدید کوییک R دنده‌ای و اتوماتیک را اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با توجه به اینکه در طرح جدید ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو تمامی شرکت‌کنندگان محصولات سایپا مشمول تحویل با موعد تحویل 90 روزه شده‌اند، لیست قیمت جدید کوییک R دنده‌ای و اتوماتیک برای مشتریان نیز مشخص شد.

قیمت جدید کوییک

هفته گذشته نیز قیمت‌های جدید محصولات خودروسازان اعلام شد. در این میان، کوییک S با بیشترین افزایش قیمت میان محصولات سایپا همراه شد و با رشد 65 میلیون تومانی، از 159 میلیون تومان به 225 میلیون تومان رسید.

کمترین میزان افزایش قیمت در میان محصولات سایپا به خودروی کوییک اتوماتیک اختصاص یافت و تنها 25 میلیون تومان گران شد. این خودرو از 250 میلیون تومان اکنون به 275 میلیون تومان رسیده است.

در این میان باید این نکته را نیز یادآور شد که محمدعلی تیموری، مدیرعامل خودروسازی سایپا در نشست خبری خود اعلام کرد که امسال سعی می‌کنیم که تمام خودروهایی که عرضه می‌کنیم دارای استانداردهای ۸۵ گانه باشند. به همین دلیل قیمت تمام شده خودروها امسال گران‌تر می‌شوند. زیرا بخشی از زیرساخت این خودروها اصلا در ایران وجود ندارد لذا باید ۱۰۰ درصد قطعات خریداری شوند.

اظهارات تیموری مبنی بر افزایش قیمت تمام‌شده محصولات سایپا احتمال افزایش قیمت مجدد خودروهای این شرکت خودروساز در سال جدید و در ادامه آن، افزایش چندباره قیمت خودرو در بازار آزاد را به دنبال دارد.

برای مطالعه بیشتر، خبر اعلام قیمت جدید خودرو در درب کارخانه را بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.