فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۳۸۱۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت خانه در مشهد / خانه های بزرگ‌متراژ در مشهد چقدر قیمت دارند؟

قیمت خانه در مشهد / خانه های بزرگ‌متراژ در مشهد چقدر قیمت دارند؟

مشهد یکی از کلانشهرهای کشور است که طی سال‌های اخیر افزایش قیمت چشمگیری را در بازار مسکن تجربه کرده است. برخی از گزارش‌ها نیز حاکی از رشدی سه برابری طی دو سال گذشته هستند. اما اکنون برای خرید خانه در شهر مشهد چقدر باید هزینه کرد؟

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت مسکن در کلانشهرها، طی سال‌های اخیر افزایش چشمگیری را پشت سر گذاشته است؛ مشهد نیز یکی از این کلانشهرهاست.

برخی از گزارش‌ها حاکی از آن است که قیمت مسکن در مرکز خراسان رضوی، طی دو سال گذشته افزایشی سه برابری داشته و این در حالی است که رکود معاملات نیز از سال 1402 گریبان بازار مسکن در سراسر کشور را گرفته است. اما اکنون متقاضیانی که قصد خرید مسکن در کلانشهر مشهد را دارند، باید چه بودجه‌ای را در نظر داشته باشند؟

قیمت خانه در مشهد

قیمت آپارتمان در مشهد

بررسی آگهی‌های فروش آپارتمان در شهر مشهد حاکی از آن است که اکنون با بودجه یک میلیارد و 500 میلیون تا دو میلیارد تومان می‌توان در برخی مناطق این شهر آپارتمان‌های با متراژ متوسط خریداری کرد.

برای مثال اکنون آپارتمانی 64 متری در محله سرافرازان که ساخت آن به سال 1388 بازمی‌گردد، یک میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین آپارتمانی 85 متری نیز در مطهری شمالی که سال 1395 ساخته شده، یک میلیارد و 950 میلیون تومان تعیین قیمت شده است.

بودجه بین سه تا چهار میلیارد تومان این امکان را به خریداران می‌دهد که آپارتمان‌هایی با عمر کمتر از چهار سال و متراژ بیشتر از 90 متر خریداری کنند.

اکنون مالک واحدی 95 متری و سه ساله در محله الهیه، واحد خود را سه میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است. در این بین آپارتمانی 105 متری و دو ساله در محدوده کلاهدوز چهار میلیارد و 200 میلیون تومان تعیین قیمت شده است.

بودجه بالاتر هفت تا 10 میلیارد تومان شانس خرید خانه‌هایی بالاتر از 150 متر و نوساز را در سبد خرید متقاضیان قرار می‌دهد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.